آغاز سفر به مالزی

به گزارش مجله سفرنامه دبی، مالزی از محبوبترین مقاصد گردشگری اسیا به شمار میرود و هر ساله تعداد زیادی گردشر را به سمت خوب میکشد، که البته ایرانی ها سهم جالب توجهی را شامل میشوند، در ادامه از ملزومات این سفر برایتان خواهیم گفت.

آغاز سفر به مالزی

در تور مالزی با آب و هوای مرطوب و استوایی و بدون فصول متمایز روبرو خواهید شد، متوسط دما 30-26 و میزان بارندگی 400-250 سانتی متر در سال می باشد.

الزامات ورود و اقامت در مالزی

  • ورود به مالزی با گذرنامه های با اعتبار کمتر از شش ماه، غیر ممکن است لذا توصیه می گردد قبل از سفر به این کشور اعتبار گذرنامه کنترل شود.
  • هزینه روادید این کشور برای اتباع جمهوری اسلامی معادل 46 هزار ریال می باشد. مضاف بر اینکه جهت فوریت صدور روادید هزینه ای دریافت نمی گردد و در صورت رد تقاضا وجه دریافت شده قابل استرداد خواهد بود.

ایالت پنانگ و مرکز آن شهر جورج تاون، یکی از بهترین مکان های آسیا برای تجربه غذای خیابانی به شمار می رود. شما می توانید با قدم زدن در خیابان ها غرفه هایی را مشاهده کنید که انواع و اقسام خوراکی ها مانند نودل های تند، سمبوسه و کِندُل (دسری که از عصاره نارگیل و ژله درست می شود) را به فروش می رسانند.

سفر کردن از کشور آمریکا به سمت شرق آسیا، هزینه زیادی در بر خواهد داشت، اما هنگامی که به مالزی برسید، می توانید با هزینه ای اندک دیگر سفرهای خود را انجام دهید. خطوط هوایی «ایر آسیا» که مرکز آن در کوآلالامپور قرار دارد، این امکان را برای شما فراهم می کند. شما می توانید با استفاده از هواپیماهای این شرکت، با هزینه ای کمتر از 100 دلار (380 هزار تومان) به 20 کشور آسیایی سفر کنید.

این شرکت جایزه «Skytrax» که به بهترین خطوط هوایی ارزان قیمت اهدا می شود را برای هشت سال متوالی از آن خود کرده است. «ایر آسیا» تلاش می کند تمام خدمات را با پایین ترین قیمت ممکن به مشتریان ارائه دهد.

برج های پتروناس در پایتخت این کشور خودنمایی می کنند. آن ها در زمان ساخت خود (1998) بلندترین ساختمان های جهان به شمار می رفتند. سازه های دوقلو که ارتفاعشان به بیش از 452 متر می رسد، بلندترین برج های دوقلوی جهان به شمار می روند.

یکی از آن ها محل استقرار شرکت گازی پتروناس و زیر مجموعه های آن است و دیگر کمپانی ها نیز در ساختمان دوم حضور دارند.

انتشار: 12 بهمن 1396 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 45

به "آغاز سفر به مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز سفر به مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید