بهترین تفریحات پوکت

به گزارش مجله سفرنامه دبی، در جزیره زیبای پوکت می‌توانید در تفریحاتی شرکت کنید که حس هیجان را در شما بیدار می‌کنند. در این مقاله شما را با بهترین تفریحاتی که در تور پوکت می‌توانید تجربه کنید، آشنا خواهیم کرد.

بهترین تفریحات پوکت

ساحل پاتونگ (Patong Beach)

پاتونگ طولانی‌ترین ساحلی است که در تور پوکت می‌توانید به بازدید آن بروید و تا زمانى که توسعه تجارت و صنعت گردشگرى آن را به یکى از مراکز شلوغ فعالیت‌های تفریحى و تجارى تبدیل نکرده، زیباترین ساحل پوکت در گوشه‌ی دنجى از دنیا نیز هست. همچنین پاتونگ مکان فوق‌العاده‌ای براى دیدن مردم مختلف می‌باشد و همین بخشى از تفریح تایلند، سرزمین لبخند، می‌باشد. این یکى از تضادهایى است که با آن روبه رو خواهید شد، ممکن است جایى آرام و مناسب براى مطالعه و تمرکز در پاتونگ وجود نداشته اما وجود فروشگاه‌ها و تفریحات مختلف شما را سرگرم خواهد نمود.

آکواریوم پوکت (Phuket Aquarium)

آکواریوم پوکت، یکی از بهترین جاذبه های تور پوکت برای بازدید از جاذبه‌هایی زیبا در تور پوکت است. غواصى دنیاى زیر آب و حیات وحش مربوط به آن را در میان موجوداتى که به نمایش درآمده‌اند از قبیل ماهی‌های عجیب و غریب، لاک‌پشت‌های آبى، خرچنگ‌ها و ستاره دریایى به خوبى درک کنند. شما حتى می‌توانید با رزرو قبلى از مرکز تحقیقات بیولوژیک نیز دیدن کنید. ساعات بازدید همه روزه بین 8:30 صبح تا 4:30 بعدازظهر می‌باشد.

غواصی در پوکت (Diving)

بسیاری از افراد در تور پوکت صرفاً برای دریافت مدرک غواصی به تایلند می‌آیند. Koh Tao مکان بهتری برای تمرین‌های غواصی است ولی پوکت گزینه‌های بیشتری را برای واحدهای تخصصی غواصی (PADI) ارائه می‌دهد. برخی شما را به یکی دیگر از جزایر معروف و زیبای تایلند مانند Koh Phi Phi هدایت می‌کنند. هزینه واحدهای تخصصی غواصی در تایلند از دیگر کشورها کمتر است به همین دلیل بازدیدکنندگان می‌توانند از همین فرصت استفاده کرده و اولین و یا شاید تنها تجربه گردش زیر آب زندگی خود را در آنجا طی کنند.

انتشار: 6 دی 1396 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 38

به "بهترین تفریحات پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین تفریحات پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید