بهترین کافه و کافی شاپ های شهر تورنتو

به گزارش مجله سفرنامه دبی، تورنتو یکی از بزرگترین و پرجمعیت ترین شهرهای کانادا محسوب می شود. این شهر متنوع و چندفرهنگی، میزبان میلیون ها گردشگر در سال است. علاوه بر این، تورنتو شهری پر از کافه ها و کافی شاپ های با کیفیت است که می توانند تجربه ای لذت بخش برای اهالی و گردشگران فراهم کنند. در این مقاله قصد داریم به معرفی برخی از بهترین و محبوب ترین کافه ها و کافی شاپ های شهر تورنتو بپردازیم.

بهترین کافه و کافی شاپ های شهر تورنتو

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور تفریحی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

فضای آرام و دلنشین

  1. کافه فرندز

کافه فرندز یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین کافه های تورنتو است که در محله کوئینز پارک واقع شده است. این کافه دارای فضایی آرامبخش و صمیمی است و غذاهای گیاهی خوشمزه ای ارائه می دهد. دیوارهای قهوه ای رنگ و مبلمان راحت این کافه، مکانی ایده آل برای گپ زدن با دوستان یا کار کردن بر روی لپ تاپ است.

  1. کافه اولِ اولِ

اگر دنبال جایی با فضایی شیک و مدرن هستید، کافه اولِ اولِ در مرکز شهر تورنتو گزینه ای فوق العاده است. این کافه با طراحی منحصر به فرد و نورپردازی زیبایش، محیطی آرام بخش برای نوشیدن یک فنجان قهوه یا چای و خوردن دسر فراهم می کند.

اسپرسوی عالی و جایگزینی برای اداره

  1. کافی شاپ من

کافی شاپ من در خیابان کوئین غربی واقع شده و یکی از بهترین جاها برای نوشیدن اسپرسو است. باریستاهای اینجا اسپرسوهایی عالی درست می کنند و منوی گسترده ای از انواع قهوه و میلک اشیک های لذیذ دارد. دکوراسیون ساده و صندلی های راحت، آن را به مکانی عالی برای کار کردن تبدیل کرده است.

  1. کافی شاپ لا نوول وی

این کافی شاپ ظریف واقع در محله لیتل پرتغال با منویی متشکل از قهوه ها و شیرینی های متنوع فرانسوی، فضایی گرم و دعوت کننده دارد. ویترای مینیمال و چوبی آن و موزیک ملایمی که در فضا پخش می شود، حس و حال خوبی به اهالی و گردشگران می دهد. قهوه های اسپرسو تهیه شده با دانه هایی از مناطق مختلف و کیک ها و کلوچه های تازه توصیه می شود.

ذائقه مدیترانه ای و فضایی شاد

  1. کافه لاواندر

این کافه دلنشین در خیابان هاربورد واقع شده و منویی متشکل از غذاهای مدیترانه ای، قهوه و شیرینی را ارائه می دهد. دکوراسیون روشن و شاد آن و موسیقی زنده ای که گاهی پخش می شود، فضایی بسیار لذت بخش به وجود آورده است. ساندویچ ها و سالادهای تازه مدیترانه ای توصیه می شود.

  1. کافه کُرسو مایسترو

این کافه واقع در خیابان دوورکورت، یکی از بهترین مکان ها برای نوشیدن اسپرسو و تجربه فضایی ایتالیایی در تورنتو است. کافه کوچک و پرجنب و جوشی که از بامداد تا دیروقت شب میزبان مشتریان ثابت خود است. کرواسان های ماهی تون و پیتزاهای تازه درست شده توصیه می شود.

غذای گیاهی و فضای عاری از استرس

  1. آژانس وگ

رستوران سالم و کاملا گیاهی آژانس وگ در مرکز شهر تورنتو، انتخابی عالی برای علاقه مندان به غذای ارگانیک و گیاهی است. غذاهای لذیذی مانند برگرهای گیاهی، بوریتو و غیره سرو می شود. محیط این کافه بسیار آرامش بخش است.

  1. کافه اورگانیک راوند

کافه اورگانیک راوند در ساختمان زیبایی در محله راوند مستقر است و انتخابی عالی برای علاقه مندان به تغذیه سالم و اورگانیک. اینجا انواع مختلفی از چای های گیاهی، آبمیوه های تازه و غذاهای گیاهی سرو می شود. فضای کافه بسیار آرام و بدون استرس است.

نتیجه

امیدوارم این مقاله بتواند معرف خوبی برای شما باشد تا بتوانید برخی از بهترین و خوش آب و هواترین کافه ها و کافی شاپ های شهر تورنتو را تجربه کنید. از آنجا که تعداد کافی شاپ ها و کافه های باکیفیت در تورنتو بسیار زیاد است، حتما کشف کردن آنها برای شما لذت بخش خواهد بود. لطفا نظرات و تجربیات خود را از بازدید از این کافه ها و کافی شاپ ها با ما به اشتراک بگذارید.

انتشار: 28 آذر 1402 بروزرسانی: 28 آذر 1402 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1077

به "بهترین کافه و کافی شاپ های شهر تورنتو" امتیاز دهید

2 کاربر به "بهترین کافه و کافی شاپ های شهر تورنتو" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین کافه و کافی شاپ های شهر تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید