جشنواره ها، همایشها و گردهمایی های بهاری در کانادا

به گزارش مجله سفرنامه دبی، کانادا یک کشور پر از تنوع و گستردگی است که در آن جشنواره ها و رویدادهای مختلفی برگزار می شود. از جشنواره های سنتی و محلی تا رویدادهای فرهنگی و بین المللی، کانادا به شما فرصت می دهد که از زیبایی ها و جذابیت های این کشور لذت ببرید. در این مقاله، ما به بررسی برخی از جشنواره ها، همایشها و گردهمایی هایی که در فصل بهار در کانادا برگزار می شوند، می پردازیم. این رویدادها شامل موضوعات مختلفی مانند هنر، فیلم، موسیقی، ورزش، طبیعت و میراث فرهنگی هستند. ما اسم انگلیسی هر جشنواره را نیز ذکر کرده ایم تا بتوانید به راحتی درباره آنها اطلاعات بیشتری پیدا کنید.

جشنواره ها، همایشها و گردهمایی های بهاری در کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

جشنواره آتش بازی ونکوور (Vancouver Celebration of Light)

این جشنواره بزرگترین مسابقه آتش بازی در جهان است که هر تابستان در چند شب در ونکوور برگزار می شود. این جشنواره بیش از یک نمایش آتش بازی است و شامل کنسرت ها، غرفه های غذا و مسابقه Seawall Challenge، یک مسابقه ماجراجویانه شهری است. این جشنواره به شما فرصت می دهد که از شهر ونکوور از دیدگاه محلی آشنا شوید.

جشنواره استمپید کلگری (Calgary Stampede)

این جشنواره یکی از بزرگترین جشنواره های سنتی و محلی کانادا است که در آن مردم به سبک کابوی لباس می پوشند و در مسابقات اسب سواری، رودئو، نمایش های هنری و موسیقی شرکت می کنند. این جشنواره هر ژوئیه به مدت 10 روز در شهر کلگری برگزار می شود و بیش از یک میلیون نفر را به خود جذب می کند. شهر کلگری نمونه ای از مهمان نوازی و تنوع فرهنگی کانادا است. اگر می خواهید از کوهستان های راکی کانادا و مقصد های محبوب مانند بنف و جاسپر دیدن کنید، فقط یک ساعت از شهر فاصله دارید.

جشنواره موسیقی مردمی ادمونتون (Edmonton Folk Festival)

این جشنواره یکی از بهترین جشنواره های موسیقی مردمی در جهان است که از سال 1980 شروع شده است. این جشنواره هر اوت در شهر ادمونتون برگزار می شود و خوانندگان و گروه های معروف و محبوبی را به خود دعوت می کند. قیمت بلیت های این جشنواره مناسب و مقرون به صرفه است. ادمونتون همچنین درگاهی برای دسترسی به جاسپر و کوهستان های راکی کانادا است که حدود دو ساعت از شهر فاصله دارند.

جشنواره بین المللی فیلم تورنتو (Toronto International Film Festival)

این جشنواره یکی از معتبرترین و مهمترین جشنواره های فیلم در جهان است که با جشنواره های کن و ساندنس رقابت می کند. فیلم هایی مانند Hotel Rwanda, American Beauty و The Big Chill اولین بار در این جشنواره پر ستاره که هر سپتامبر برگزار می شود، اکران شدند. این جشنواره همچنین شروع کننده فصل جوایز سینمایی است و بسیاری از فیلم هایی که در این جشنواره اکران می شوند، برای جوایز اسکار و گلدن گلوب نامزد می شوند.

جشنواره بین المللی فیلم هات داکس (Hot Docs International Film Festival)

این جشنواره بزرگترین جشنواره فیلم مستند در آمریکای شمالی است که هر مه در شهر تورنتو برگزار می شود. این جشنواره بیش از 200 فیلم مستند از بیش از 50 کشور را به نمایش می گذارد و برنامه های آموزشی، گفتگوها، کارگاه ها و جوایزی را نیز ارائه می دهد. این جشنواره یک فرصت عالی برای دیدن فیلم هایی است که به موضوعات مهم و مواجهه ای می پردازند و با سازندگان و مستندسازان آنها بحث و تبادل نظر کنید.

جشنواره گل های تولیپ اتاوا (Ottawa Tulip Festival)

این جشنواره یکی از زیباترین و رنگین ترین جشنواره های کانادا است که در آن بیش از یک میلیون گل تولیپ در پارک ها و باغ های شهر اتاوا شکفته می شوند. این جشنواره یک نشانه از دوستی و همبستگی بین کانادا و هلند است که از جنگ جهانی دوم شکل گرفته است. این جشنواره هر مه برگزار می شود و شامل نمایش های هنری، موسیقی، رقص، بازارچه و غذاهای خوشمزه است.

جشنواره موسیقی جاز مونترال (Montreal Jazz Festival)

این جشنواره بزرگترین جشنواره موسیقی جاز در جهان است که هر ژوئن و ژوئیه در شهر مونترال برگزار می شود. این جشنواره بیش از 3000 هنرمند از بیش از 30 کشور را به خود دعوت می کند و بیش از 1000 کنسرت را به صورت رایگان و گران قیمت ارائه می دهد. این جشنواره یک برنامه ای برای همه سلیقه ها و سنین است و شامل سبک های مختلفی از موسیقی جاز مانند بلوز، راک، فانک، رگتایم و بی باپ است.

نتیجه گیری

کانادا یک کشور پر از جشنواره ها، همایشها و گردهمایی های جذاب و متنوع است که در هر فصل و در هر شهری برگزار می شوند. این رویدادها نشان دهنده فرهنگ، هنر، تاریخ و طبیعت این کشور هستند و به شما اجازه می دهند که از زندگی و سرگرمی کانادایی ها بیاموزید و لذت ببرید. اگر قصد سفر به کانادا را دارید، حتما از برنامه های جشنواره ای که در زمان سفرتان برگزار می شوند، با خبر شوید و سعی کنید که حداقل یکی از آنها را تجربه کنید. مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

انتشار: 30 آذر 1402 بروزرسانی: 30 آذر 1402 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 845

به "جشنواره ها، همایشها و گردهمایی های بهاری در کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "جشنواره ها، همایشها و گردهمایی های بهاری در کانادا" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره ها، همایشها و گردهمایی های بهاری در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید