زیباترین جاذبه های تایلند

به گزارش مجله سفرنامه دبی، جاذبه‌های کشور تایلند بسیار زیبا و دیدنی است. برای بازدید از زیبایی‌های این کشور به شما توصیه می‌کنیم با تور تایلند همراه شوید. در این مقاله شما را با بهترین جاذبه‌های تور تایلند آشنا خواهیم کرد.

زیباترین جاذبه های تایلند

ساحل ریلی

برخی از معروف‌ترین سواحل تایلند در استان کرابی (Krabi) واقع شده که ساحل ریلی (Railay Beach) در صدر بهترین‌ها است. در این منطقه با سواحل شنی سفید و آب آبی روشن مواجه شده و احساس می‌کنید که تکه‌ای از بهشت را پیدا کرده‌اید. گردشگران بیشتر ریلی را به خاطر سواحل زیبای آن انتخاب می‌کنند اما باید بدانید که بهترین مکان صخره‌نوردی را نیز در همین نقطه پیدا خواهید نمود. قله‌های آهکی ریلی مثل یک آهنربا ماجراجوهای حرفه‌ای و تازه‌ کار را به سمت خود جذب می‌کند. این همه ماجرا نیست، فیل سواری، قایق سواری در آب‌های خروشان، کایاک سواری، اسنورکلینگ و لذت بردن از ماساژ را می‌توانید در این سواحل در تور تایلند امتحان کنید.

یکشنبه بازار چیانگ مای

همه گردشگران تایلند به دنبال غذاهای ارزان و خوشمزه هستند که آن را می‌توانند به وفور در یکشنبه بازار (Sunday Walking Street) چیانگ مای پیدا کنند. هر چیزی در این بازار به فروش می‌رسد از مرغ ساتای و ساموسا گرفته تا کیک خرچنگ و موز سرخ شده و آبمیوه طبیعی که معمولا هم کمتر از یک دلار قیمت دارند. بعد از گشت و گذار در میان غذاهای دلچسب این بازار، به سراغ صدها غرفه‌ای بروید که اجناسی همچون صابون‌های طبیعی، پارچه‌های منقوش به طرح‌های قبیله‌های محلی که با دست رنگ شده، بخور و عطر گیاهی، آلات موسیقی و نقاشی را برای بازدید دارند.

پارک ملی کائو یای

در تایلند به فیل‌ها احترام می‌گذارند، برای همین به هر کجا که بروید مجسمه و نقاشی آنها را خواهید دید. گرو‌ه‌های گردشگری زیادی در پارک ملی کائو یای (Khao Yai National Park) وجود دارد که به این وسیله می‌توانید وقت خود را با فیل‌های این منطقه بگذرانید، در جنگل فیل سواری کرده، آنها را حمام کرده یا صبح‌ها در غذا خوردن به این حیوانات کمک کنید. چیزی که تور تایلند را مهیج‌تر می‌کند شانس دیدن فیل‌ها در محیط زندگی‌شان است پس این فرصت عالی را از دست ندهید. به غیر از فیل‌ها، پرندگان شکاری عجیب و غریب، میمون‌ها، و بسیاری از موجودات گرمسیری دیگر را نیز خواهید دید که در این منطقه به زندگی می‌پردازند.

انتشار: 6 دی 1396 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 37

به "زیباترین جاذبه های تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین جاذبه های تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید