فستیوال غذا 2018 در دبی

به گزارش مجله سفرنامه دبی، دبی در برگزاری فستیوالهای بین المللی دستی پیدا کرده است و در طی روزها ممکن است جشنواره های مختلفی در آن اجرا شود اما یکی از بهترین ها فستیوال غذاست که قرار است 17 روز در دبی ادامه داشته باشد.

فستیوال غذا 2018 در دبی

فستیوال غذا یکی از سرگرم کننده‌ترین و پرطرفدارترین فستیوال‌ها در دنیا است. سرگرمی، غذا و طعم‌های متفاوت را در 17 روز تکان‌دهنده در دبی تجربه کنید. فستیوال غذا در دبی، جشنی است که در آن همه مواد مربوط به خوراکی و آشپزی یافت می‌شود. این جشنواره در سال 2018 از تاریخ 22 فوریه تا 10 مارس برگزار می‌شود. از پیدا کردن رستوران مورد علاقه شما گرفته، تا لذت بردن از یک وعده ناهار به یاد ماندنی مواردی هستند که می‌توانید در این رویداد هیجان‌انگیز تجربه کنید. هر ساله در کنار این فستیوال رویدادهای برجسته دیگری نیز برگزار می‌شود که بهتر است آن‌ها را از دست ندهید. فستیوال غذا منحصر به غذا نیست و شما می‌توانید از موسیقی زنده و سرگرمی‌های موجود در آن نیز لذت ببرید.

هفته رستوران دبی

یکی از وقایع مهم جشنواره دبی، هفته رستوران‌های دبی است که در سال 2018 از تاریخ 22 فوریه تا 3 مارچ برگزار می‌شود. دوستداران غذای شهر می‌توانند از منوی مجموعه‌های سه گانه که به‌صورت انحصاری برای این رویداد تدارک دیده شده‌اند، در بهترین رستوران‌های دبی لذت ببرند. فقط برای AED199، مشتریان قادر خواهند بود از طیف وسیعی از غذاهای بین‌المللی لذت ببرند. اگر علاقه‌مند هستید، سعی کنید برای این جشنواره سریع‌تر ثبت نام کنید، تا غذاهای لذیذ با قیمت‌های بی‌نظیر را از دست ندهید.

Hidden Gems

در جشنواره غذای دبی آرای شما راجع به بهترین رستوران‌ها را جمع‌آوری می‌کنند و هیچ کس راجع به آن مطلع نمی‌شود، سپس آن را منتشر می‌کنند. دوستداران مواد غذایی دبی در جستجوی گوهرهای گران‌بها هستند و شهر را جستجو می‌کنند تا مکان‌های کمتر شناخته‌شده را بیابند که غذاهای خوشمزه با قیمت مناسب ارائه می‌دهند.

غذاخوری ساحلی

مزه‌های خوشمزه را در کنار ساحل تجربه کنید! از تمامی غذاها لذت ببرید. غذاخوری ساحلی Etisalat برای پنجمین بار است که به فستیوال غذای دبی می‌آید. محل برگزاری نمایشگاه (Etisalat Beach Canteen) در ساحل جمیرا است که در طول جشنواره تبدیل به یک مکان آشپزی می‌شود و نمایشی از بهترین غذاهای دبی را ارائه می‌دهد؛ از غذاهای خانگی گرفته تا غذاهای رستورانی و کافه‌ها در این ساحل قابل دسترس هستند.

بازدیدکنندگان این رویداد هرساله می‌توانند، نمونه‌های کاملی از غذاهای سراسر جهان، از غذاهای خیابانی گرفته تا وعده‌های اماراتی را تست کنند. این جشنواره فقط محدود به غذا نیست؛ شما می‌توانید در کنار آن از سرگرمی‌های مختلف مانند کلاس‌های تناسب اندام، موسیقی، فعالیت‌های دوستانه و خانوادگی لذت ببرید. از این رویداد غافل نشوید، چراکه هزاران غذای شهر را به ساحل می‌آورد تا هر چیزی که مربوط به غذا است را جشن بگیرند. Etisalat Beach Canteen در تمام مدت جشنواره غذای دبی پابرجا است و تا 10 مارس برگزار می‌شود.

طعم دبی

Taste of Dubai در نسخه 11 خود ارمغان‌های خوشمزه‌ای را به این فستیوال می‌آورد. بسیاری از دوستداران غذای شهر به مدت سه روز در آمفی‌تئاتر شهر دبی جمع می‌شوند تا از غذاهای خوشمزه بسیاری از رستوران‌های دبی لذت ببرند. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند از سرآشپزهای معروف جهان که به‌صورت زنده آشپزی می‌کنند، آموزش ببینند و شانس این را دارند که به روی صحنه بروند و در کنار آن‌ها آشپزی کنند. شما در آنجا به غیر از غذا، می‌توانید از اجرای موسیقی زنده توسط هنرمندان محلی و بین‌المللی لذت ببرید. این رویداد 8 تا 10 مارچ برگزار می‌شود.

آشپزخانه Fatafeat

در کنار جشنواره دبی که در 2ام و 3ام مارچ برگزار می‌شود، این رویداد آشپزی به‌صورت رایگان برای سرگرمی خانواده‌ها برگزار می‌شود. این رویداد توسط Fatafeat TV، کانال غذای عرب، سازمان‌دهی می‌شود و برای چهارمین بار است که به فستیوال غذای دبی می‌آید. در این رویداد فعالیت‌های تعاملی از جمله نمایش آشپزی، کلاس‌های سرآشپزان برتر، رقابت‌ها، مسابقات و موارد دیگر برگزار می‌شود. سعی کنید آن را از دست ندهید.

منبع: visitdubai.com
انتشار: 4 اسفند 1396 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 49

به "فستیوال غذا 2018 در دبی" امتیاز دهید

1 کاربر به "فستیوال غذا 2018 در دبی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فستیوال غذا 2018 در دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید