مراکز خرید لوکس پاتایا

به گزارش مجله سفرنامه دبی، شهر ساحلی پاتایا یکی از شهرهای توریستی مهم تور پاتایا برای بازدید می‌باشد. در این مقاله شما را با بهترین مراکز خرید تور پاتایا برای تجربه یک خرید لوکس در شهر ساحلی پاتایا آشنا خواهیم کرد.

مراکز خرید لوکس پاتایا

فکتوری اوتلت مال (Factory Outlet Mall) در تور پاتایا

این مرکز خرید در نوع خود اولین در پاتایا می باشد. در طول سال ارائه دهنده تخفیفهای بزرگ برای توریستها و مردم محلی است. فروشگاههای زیادی در این مرکز خرید وجود دارد که شما می توانید مایحتاج کل خانواده خود را از این مرکز خرید تهیه نمایید. بعضی از موارد خاص تا 70% تخفیف دارند. در تور پاتایا به شما توصیه می‌کنیم به بازدید این مرکز خرید بروید و یک خرید عالی را تجربه نمایید.

باغ سلطنتی پلازا در جاده ساحل(Royal Garden Plaza on Beach Road) در تور پاتایا

باغ سلطنتی پلازا مبتکر مفهوم " مرکز تفریح و سرگرمی در پاتایا می باشد، گرد هم آوردن فعالیت ها و جاذبه هایی برای خانواده ها همچنین مجموعه ای از رستوران ها و برندهای بین المللی است. این مرکز خرید بین جاده ساحلی و جاده دوم در مرکز پاتا قرار گرفته است. مجموعه قابل توجهی از فروشگاهها در 4 طبقه این مرکز خرید توزیع شده است و برای همه خانواده ها چیزی در این مرکز خرید به چشم می‌خورد.

بازار شب جاده تپراسیت (Thepprasit Road Night Market) در تور پاتایا

این بازار در زمره معروفترین بازارهای محلی پاتایا قرار دارد. این بازار همچنین به بازار آخرهفته پاتایا نیز معروف است. فروشندگان همه نوع محصولات از میوه و سبزیجات و غذاهای دریایی تا لباس و ساعت و لوازم الکتریکی را برای فروش دارند.

مرکز خرید میموسا پاتایا (Mimosa Pattaya) در تور پاتایا

این مرکز به اصطلاح شهر عشق نامیده می شود. خرید از این مجموعه یک تجربه هیجان انگیز، رنگین و خلاقانه است که مورد دیگری در منطقه به پای آن نمی رسد. این ساختمان به سبک ساختمانهای دوران رنسانس ساخته شده‌اند و درکنار جاده بسیار متمایز می‌باشد.

انتشار: 6 دی 1396 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 40

به "مراکز خرید لوکس پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید لوکس پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید