هتل سوفیتل پالم ریزورت اند اسپا دبی

به گزارش مجله سفرنامه دبی، هر سال هتل های جدیدی در دبی احداث میشود و انتخاب از میان انها سختتر هم میشود اما اگر دلتان یک هتل ساحلی میخواهد هتل سوفیتل پالم ریزورت اند اسپا دبی انتخاب مناسبی میباشد، این هتل در نزدیکی برج خلیفه و مرکز خرید دبی مال قرار دارد.

هتل سوفیتل پالم ریزورت اند اسپا دبی

هتل سوفیتل پالم در پالم جمیرا واقع شده است و فاصله آن تا ساحل 8 دقیقه است. این ریزورت زیبا و مجلل یک لابی بسیار وسیع با دیوارهای سبز پوشیده شده از 170 نوع گیاه که از فرانسه منتقل شده اند می باشد. علاوه بر اینها ، 16 رستوران و مرکز تفریحی ، یک ساحل اختصاصی و 3 استخر نیز دارد. اینترنت Wi-Fi در سراسر هتل به صورت رایگان در دسترس است و برای کودکان نیز تفریحات و کلوب اختصاصی برای سرگرمی وجود دارد.

تمامی اتاق های هتل سوفیتل پالم دبی رو به دریا قرار گرفته اند و چشم اندازی زیبا و پانورامیک از دریا دارند. داخل اتاق ها نیز تلویزیون صفحه تخت ، مینی بار ، امکانات چای یا قهوه ساز ، کمد و صندوق امانات وجود دارد. سوییت ها و آپارتمان های هتل نیز دارای اتاق نشیمن ، اتاق غذاخوری و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی هرمس هستند.

میهمانان این هتل می توانند انواع غذاها را در رستوران های هتل میل کنند ، از جمله غذاهای فرانسوی ، آسیایی و ایتالیایی. پورتر هاوس (Porter House) نام رستورانیست که انواع غذاهای گریل شده و استیک را سرو می کند ، Maui Beach نیز در کنار ساحل واقع شده است. هانگ لونگ (Hong Loong) نیز انواع غذاهای چینی را تهیه می کند و چشم انداز آن نیز به سوی دریا است.

مرکز اسپای هتل 28 اتاق مجزا دارد و خدمات ماساژ در آن ارائه می شود ، علاوه بر اینها یک استخر که با آب دریا پر شده ، سونا و سالن زیبایی فرانسوی نیز از دیگر امکانات این مرکز است. سالن بدنسازی هتل So Fit نیز مجهز به جدیدترین ومدرن ترین تجهیزات بدنسازی است. برای علاقه مندان به ماجراجویی نیز امکان دسترسی به قایق موتوری و 2 زمین تنیس وجود دارد.

دبی مارینا 10 دقیقه از هتل سوفیتل دبی پالم ریزورت اند اسپا فاصله دارد و فاصله برج خلیفه و مرکز خرید دبی مال نیز 20 دقیقه است. فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 38 کیلومتری این ریزورت واقع شده است.

انتشار: 15 اسفند 1396 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 50

به "هتل سوفیتل پالم ریزورت اند اسپا دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سوفیتل پالم ریزورت اند اسپا دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید