آلگری: شکست فیورنتینا نباید تمرکز ما را کاهش دهد، هنوز بابت امتیازات از دست رفته عصبانی هستیم

به گزارش مجله سفرنامه دبی، سرمربی یوونتوس گفت که اعضای این تیم هنوز بابت امتیازاتی که در هفته های گذشته سری A از دست داده اند، خشمگین هستند.

آلگری: شکست فیورنتینا نباید تمرکز ما را کاهش دهد، هنوز بابت امتیازات از دست رفته عصبانی هستیم

به گزارش خبرنگاران، یوونتوس با پیروزی دیرهنگام مقابل فیورنتینا، بردهایش در مسابقات سری A را از سر گرفت و خود را به جایگاه هشتم جدول مسابقات رساند.

ماسیمیلیانو آلگری پس از این رجحان، در گفت وگو با شبکه DAZN ضمن ابراز رضایت خود از عملکرد بیانکونری گفت: از کل تیم راضی هستم؛ به ویژه روگانی که در تمام بازی ها به میدان رفته است. ما از لحاظ روانی پیشرفت نموده ایم. باید به خاطر امتیازاتی که در طول فصل از دست داده ایم، عصبانی باشیم و اگر ذهنیت و نگرش متفاوتی داشتیم، این امتیازات از دست نمی رفت. باید بابت شکست فیورنتینا شاد باشیم، اما هنوز این خشم را بابت امتیازات از دست رفته داریم.

وی در ادامه توضیح داد: فکر می کنم سه یا چهار موقعیت در نیمه اول داشتیم که در زدن ضربه آخر خوب نبودیم. این پیروزی اعتمادبه نفس ما را افزایش می دهد، اما نباید سطح تمرکزمان را پایین بیاورد. پایه های یک تیم که برای رده های بالای جدول می جنگد، بر فداکاری راسخ است. این همان تیمی است که کیفیت دارد، اما باید اتحاد و روحیه فداکاری در نبردهای انفرادی داشته باشد.

سرمربی یوونتوس با اشاره به عملکرد ضعیف شاگردانش در هفته های گذشته گفت: ما مقابل ساسولو در یک نبرد هم پیروز نشدیم، اما مقابل فیورنتینا شرایط بهتری داشتیم. یوونتوس در فاصله دو بازی تا پایان مرحله گروهی، به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صعود نموده است، اما نباید فراموش کنیم که اشتباهاتی داشتیم.

آلگری در خصوص انتظارات طرفداران یوونتوس از تیمش گفت: مردم می گویند باید خوب بازی کنید، اما این پیروزی است که در نهایت اهمیت دارد و شما باید ببرید. مهمترین مشکل ما در این فصل، مسئله روانی بود که مقابل فیورنتینا در سخت ترین لحظه بازی برتر از رقیب بودیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 24 آذر 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2069

به "آلگری: شکست فیورنتینا نباید تمرکز ما را کاهش دهد، هنوز بابت امتیازات از دست رفته عصبانی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: شکست فیورنتینا نباید تمرکز ما را کاهش دهد، هنوز بابت امتیازات از دست رفته عصبانی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید