آمریکا 20 هزار نظامی در اروپا مستقر می نماید

به گزارش مجله سفرنامه دبی، ارتش آمریکا میخواهد در اقدامی کم سابقه بیست هزار نظامی خود را برای شرکت در یک رزمایش بزرگ راهی اروپا کند.

آمریکا 20 هزار نظامی در اروپا مستقر می نماید

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، فرماندهی ارتش آمریکا در اروپا دوشنبه بعد از ظهر به وقت تهران خاطرنشان کرد که آمریکا میخواهد اوایل ماه فوریه (بهمن) 20 هزار نیروی نظامی به اروپا اعزام کند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک این نظامیان قرار است در یک رزمایش با عنوان مدافع اروپا که ماه آوریل و مه (فروردین و اردیبهشت سال آینده) برگزار می گردد، شرکت نمایند. این میزان نیرو در اروپا بیشترین حجم استقرار نظامیان آمریکا در این قاره در 25 سال گذشته است.

فرماندهی ارتش آمریکا در اروپا در بیانیه ای خاطرنشان کرد: پیش بینی می گردد حدود 37 هزار نظامی از کشورهای متحد و شریک آمریکا همراه با حدود 20 هزار نظامی آمریکا مستقر در اروپا در این رزمایش شرکت نمایند.

بنابر اعلام وزارت دفاع آمریکا، حدود 20 درصد نیروهای نظامی برون مرزی آمریکا در آلمان حضور دارند. بعضی از مهمترین پایگاه های نظامی آمریکا در آلمان رامشتاین، لندستوهل، پاتریک هنری، آنسباخ، بامبرگ ، بوام هلدر،گرافنور و کایزرسلاترن هستند.(جزئیات بیشتر)

در بخش دیگر این بیانیه آمده است که ارتش آمریکا سه تیپ زرهی مجهز به تانک را به این رزمایش که در آن 10 کشور شرکت می نمایند، اعزام می نماید.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، رزمایش مدافع اروپا قرار است در آلمان و لهستان برگزار گردد.

سرهنگ دوم جفری کرامر از مقام های نظامی آمریکا در اروپا در این زمینه گفت که این رزمایش بیانگر عزم آمریکا و متحدان اروپایی به دشمنان در سطح راهبردی است.

سفیر آمریکا در آلمان نیز چندی قبل گفته بود که کشورش به منظور تقویت ناتو و در راستای سیاست های رئیس جمهور آمریکا، تعداد نظامیان خود را در آلمان تا سال 2020 افزایش می دهد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیغام/م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 آبان 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 571

به "آمریکا 20 هزار نظامی در اروپا مستقر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا 20 هزار نظامی در اروپا مستقر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید