آموزش، مهارت و اشتغال؛ رویکرد امسال گردشگری

به گزارش مجله سفرنامه دبی، معاون وزارت میراث فرهنگی گفت: شعار امسال روز جهانی گردشگری، گردشگری و اشتغال، آینده ای بهتر برای همه است و با توجه به شعار سال به سه موضوع آموزش، مهارت و اشتغال توجه ویژه داریم.

آموزش، مهارت و اشتغال؛ رویکرد امسال گردشگری

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، ولی تیموری معاون وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سمپوزیوم بین المللی گردشگری پایدار در دانشگاه علم و فرهنگ، گفت: 5 مهر مصادف با 27 سپتامبر هفته گردشگری است و امیدوارم این هفته سرآغاز اتفاق های روشنی برای آینده گردشگری ایران باشد.

وی ادامه داد: شعار امسال روز جهانی گردشگری، گردشگری و اشتغال آینده ای بهتر برای همه است و در این سال با توجه به این شعار روی به سه موضوع آموزش، مهارت و اشتغال توجه ویژه داشته ایم.

وی ادامه داد: پیش از این، سند همکاری بین ایران و اتریش به امضا رسیده است و شاهد تبادل هیات های رسمی دانشگاهی و بخش خصوصی میان دو کشور در میان سال گذشته در میان بوده ایم.

تیموری ادامه داد: همچنین در دو سال گذشته سه بار کارگروه فنی گردشگری ایران و اتریش برگزار شده است و سومین کارگروه گردشگری ایران و اتریش روز گذشته به پایان رسید. در اولین نشست موضوعات آموزشی مورد بررسی قرار گرفت و در نشست بعدی کاتولیسم و توسعه پایدار بررسی شد، نشست بعدی هم درباره ارتقا سطح گردشگری در کشور اتریش برگزار می شود.

وی گفت: برگزاری این نشست ها همکاری بین دانشگاه های دو کشور را تقوی می کند و در این وزارت اعتقاد پایدار داریم که این رفت و آمد ها باعث تعمیق روابط می شود. توسعه پایدار یک مبحث مهم رویکرد مهمی در همه بخش های گردشگری است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 568

به "آموزش، مهارت و اشتغال؛ رویکرد امسال گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش، مهارت و اشتغال؛ رویکرد امسال گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید