استراماچونی: با مثبت اندیشی کرونا را کنار بزنیم ، حیف شد همکاری با استقلال سرانجام یافت

به گزارش مجله سفرنامه دبی، سرمربی ایتالیایی سابق استقلال از خاتمه همکاری با این تیم ابراز تاسف کرد و راه غلبه بر کرونا را مثبت اندیشی دانست.

استراماچونی: با مثبت اندیشی کرونا را کنار بزنیم ، حیف شد همکاری با استقلال سرانجام یافت

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از سایت passioneinter، آندره آ استراماچونی که در نیم فصل نخست راهنمایی تیم استقلال را بر عهده داشت و با این تیم نتایج خوبی به دست آورد، در نهایت از جمع آبی پوان جدا شد و به کشورش بازگشت. این مربی تا به امروز راهنمایی تیمی را عهده دار نبوده است.

استراماجونی درباره توقف رقابت های سری A ایتالیا در شرایط بحرانی شیوع کرونا و اقدام بازیکنان یوونتوس مبنی بر کاهش رقم های قراردادشان گفت: الان واقعا دوره ای خاص است. اما باید مثبت بمانید. فقط با این فداکاری می توانیم از این شرایط خارج شویم. درباره کاهش رقم دستمزد بازیکنان یوونتوس نیز باید بگویم که این یک حرکت زیبا از طرف بازیکنان است که نشان می دهد آنها اوضاع و مسائل احتاقتصادی را که ممکن است باشگاه با آن روبرو گردد را درک می نمایند.

او درباره تجربه کاری که در فوتبال ایران داشت نیز گفت: در حال حاضر صحبت کردن درباره این مسائل بی فایده است. فوتبال تابع تصمیم دولت ها است و درباره شیوع ویروس کرونا و تعطیلی رقابت ها شاید مسئولان دیر به فکر کنترل شرایط بحرانی افتادند و آماده این بحران نبودیم. اکنون با توجه به قراردادهای کلان در فوتبال و خیلی از مسائل و قراردادهای اقتصادی دیگر، تعطیلی رقابت ها هزینه سنگینی روی روسای باشگاه ها و مسئولان خواهد گذاشت.

سرمربی سابق استقلال در بخش انتهای خود درباره کار در ایران گفت: من فکر نمی کردم چنین تجربه کاری به دست بیاورم.من پیشنهادی در تابستان از ایتالیا نداشتم و دوست نداشتم بیکار باشم و به همین خاطر به استقلال رفتم. استقلال سابقه قهرمانی در آسیا را داشته است و به شدت به دنبال جذب من بود. تجربه کار در استقلال باورنکردنی و عظیم بود. شور و شوقی به فوتبال در ایران دیدم که در دهه 80 در ایتالیا دیده بودم. استادیوم ها در ایران پر بود ولی استقلال باشگاهی بود که بیشتر از طرف سیاستمداران اداره می شد تا افراد ورزشی و به همین خاطر اتفاقاتی رخ داد. حیف شد که وقتی تیم در صدر بود همکاری با استقلال انتها یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1080

به "استراماچونی: با مثبت اندیشی کرونا را کنار بزنیم ، حیف شد همکاری با استقلال سرانجام یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی: با مثبت اندیشی کرونا را کنار بزنیم ، حیف شد همکاری با استقلال سرانجام یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید