اعتراف سرمربی تای سون نام: ایران پادشاه فوتسال آسیا است

به گزارش مجله سفرنامه دبی، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتسال مس سونگون ایران روز گذشته در فینال جام باشگاه های آسیا برابر تیم تای سون نام ویتنام با نتیجه 4 بر 2 پیروز شد و به عنوان قهرمانی رسید.

اعتراف سرمربی تای سون نام: ایران پادشاه فوتسال آسیا است

میگوئل رودریگو سرمربی تای سون نام در خاتمه این مسابقه گفت: ما تا آخرین لحظه جنگیدیم. می دانستیم که آنها قوی تر و پادشاه فوتسال آسیا هستند اما مقابل آنها ایستادیم. حریف موقعیت بیشتری نسبت به ما داشت ولی دروازه بان ما توپهای زیادی را مهار کرد و ما را در بازی نگه داشت.

وی اضافه نمود: در نیمه دوم ما فرصتهایی برای گلزنی و پیش افتادن هم داشتیم اما دروازه بان مس هیچ گلی گرفتن نکرد. آنها برتر بودند اما این مسابقه تجریه خوبی برایمان بود.

سرمربی تای سون نام همچنین از شانس خوب تیمش در این مسابقات صحبت کرد و گفت: یک مقدار از شانسی که با ما در این رقابتها بود، شگفت زده شدم! ما دوبار در آستانه حذف از بازی ها قرار گرفتیم ولی به مسابقه برگشتیم و پیروز شدیم. بازیکنانم دشوار تمرین می نمایند و آنها بعد از بازی با مس مثل یک برنده از زمین خارج شدند. امیدوارم بعد از جام باشگاه های آسیا یک تیم ملی جدید (ویتنام) متولد گردیده باشد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 11 شهریور 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 68

به "اعتراف سرمربی تای سون نام: ایران پادشاه فوتسال آسیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف سرمربی تای سون نام: ایران پادشاه فوتسال آسیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید