اعضای شورای سیاست گذاری نخستین دوسالانه جشنواره ملی چاپ و نشر منصوب شدند

به گزارش مجله سفرنامه دبی، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن جوادی در احکامی جداگانه محمود شالویی، علیرضا اسماعیلی، فرزاد ادیبی، نیکنام حسینی پور، ایوب دهقانکار، محمدحسین شهامت پور، احمد ابوالحسنی، غلامرضا شجاع، علی اکبر ابراهیمی و مهرزاد دانش را به عنوان اعضای شورای سیاست گذاری اولین دوسالانه جشنواره ملی چاپ و نشر منصوب کرد.

اعضای شورای سیاست گذاری نخستین دوسالانه جشنواره ملی چاپ و نشر منصوب شدند

جهت دریافت مشاوره خدمات هزینه طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

در متن هر یک از این احکام آمده است:

گستره فنی، هنری و بیانی آثار چاپی در ساحت کتاب و حوزه بسته بندی از مهم ترین سنجه های رسانه ای و فرهنگی این میراث ارزشمند است. در راستای تقویت این صندلی مهم و نظر به تجربه و دانش و ذوق جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان عضو شورای سیاست گذاری نخستین دوسالانه جشنواره ملی چاپ و نشر (شامل بیستمین دوره جشنواره چاپ و چهارمین دوره نشان شیرازه) منصوب می شوید.

امید است به پشتوانه دانش و دقت نظر شما، غنای محتوایی، زبانی، هنری و فنی این رویداد فرهنگی سودمند تر به بار بنشیند و بهره ای نیکو به حوزه ارزشمند چاپ و نشر کشور رساند.

براساس این گزارش، پیش از این نیز سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی جداگانه محسن جوادی را به عنوان رئیس شورای سیاست گذاری نخستین دوسالانه جشنواره ملی چاپ و نشر (شامل بیستمین دوره جشنواره چاپ و چهارمین دوره نشان شیرازه) منصوب نموده بود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1463

به "اعضای شورای سیاست گذاری نخستین دوسالانه جشنواره ملی چاپ و نشر منصوب شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای شورای سیاست گذاری نخستین دوسالانه جشنواره ملی چاپ و نشر منصوب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید