المپیک جوانان 2018، ملاقات صالحی امیری با رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی

به گزارش مجله سفرنامه دبی، رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در روز پایانی حضور خود در بوینس آیرس، با رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی دیدار و گفت وگو کرد.

المپیک جوانان 2018، ملاقات صالحی امیری با رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، رضا صالحی امیری در دیدار با اولگاریو وازگزرانا، رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های توسعه ای فدراسیون تیراندازی ایران، دادگر (رئیس فدراسیون تیراندازی) را یکی از مدیران فعال ورزش ایران معرفی کرد و گفت: دادگر همیشه از نگاه حمایتی شما برای من تعریف نموده که ضمن تقدیر و تشکر امیدوارم پشتیبانی فدراسیون جهانی از فدراسیون ایران که استعدادهای فراوانی دارد بیشتر گردد.

وی ادامه داد: فدراسیون ما در زمینه شناسایی چهره های مستعد و جوان، برنامه ریزی و فعالیت های خوبی را شروع نموده، اما متأسفانه به دلیل عدم تامین تجهیزات مناسب نمی توان برنامه ها را به درستی به نتیجه رساند.درخواست دارم در این زمینه ترتیبی اتخاذ نمایید تا بتوانیم از تجهیزات روز جهان برای پرورش نسل بعدی تیراندازی استفاده کنیم.

صالحی امیری با اشاره به انتخابات پیش روی فدراسیون جهانی گفت: دادگر با اعتقاد به عملکرد مناسب شما در طول دوران مدیریت تان آماده است تا هماهنگ با سیستم فعلی به فردی رأی دهد که برنامه های شما و اهداف فدراسیون فعلی را پیگیری نماید. انتظار داریم شما نیز از دادگر و مجموعه اش برای کسب کرسی های آسیایی و جهانی حمایت کنید.

رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در انتها ضمن دعوت از رئیس فدراسیون جهانی برای حضور در ایران برای بازدید از امکانات ورزشی کشورمان گفت: ما برای میزبانی از مسابقات مهم، کلاس های آموزشی منطقه ای و برپایی اردوهایی که شما در نظر بگیرید، اعلام آمادگی می کنیم و متقابلاً انتظار داریم شما هم از فدراسیون ما و برنامه های توسعه ای آنان برای گسترش این رشته در منطقه حمایت نمایید.

رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی با تقدیر و تشکر بابت برپایی این نشست از توجه دکتر صالحی امیری به رشته تیراندازی تقدیر کرد و گفت: حمایت ما از فدراسیون های ملی وظیفه است و مطمئناً در کشورهایی که کمیته های ملی المپیک اینطور علاقه مند و پیگیر در کنار فدراسیون های شان باشند، نتایج بهتری را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: در زمینه تأمین تجهیزات ورزشی در اولین فرصت با کمپانی های بزرگ و مورد تأیید، مکاتباتی برای آنالیز راه های ارسال امکانات مورد احتیاج ایران شروع نموده و شما را نیز در جریان پیگیری ها قرار خواهم داد.

رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی در خصوص کسب کرسی های بین المللی نیز گفت: دادگر فعالیت های خوبی را شروع نموده که گزارش های آن را برای من ارسال می نماید. همین فعالیت ها و حضور در رویدادها و مجامع به وی یاری خواهد نمود تا بتواند به آرای لازم برای کسب کرسی های ارزشمند دست یابد. من نیز حتماً از او و برنامه هایش حمایت می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 134

به "المپیک جوانان 2018، ملاقات صالحی امیری با رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "المپیک جوانان 2018، ملاقات صالحی امیری با رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید