امیدواری پزشکان امریکایی به پشت سر گذاشتن کرونا تا آبان ماه

به گزارش مجله سفرنامه دبی، آنتونی فائوچی رییس موسسه ملی آلرژی و بیماری های واگیردار آمریکا امروز(یکشنبه) گفت با توجه به اینکه ایالات متحده اکنون در صدر موارد ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا واقع شده است، احتمالا تا ماه نوامبر (آبان) بتوانیم تا حدودی به شرایط عادی برگردد.

امیدواری پزشکان امریکایی به پشت سر گذاشتن کرونا تا آبان ماه

آنتونی فائوچی رییس مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های واگیردار و عضو کارگروه کاخ سفید در گفت و گو با شبکه خبری ام اس ان بی سی گفت: کشورش احتمالا تا پاییز به حدی از شرایط عادی برسد.

فائوچی در پاسخ به این پرسش که آیا رای دهندگان می توانند تا ماه نوامبر (آبان) در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند، گفت: اگرچه این حوزه تخصص وی نیست اما اظهار امیدواری کرد ماه نوامبر با تحت کنترل دریافت برخی چیزها بتوان به حدی از شرایط عادی دست پیدا کرد.

این ایمنیولوژیست آمریکایی با توجه به آمار دانشگاه هاپکینز و شمار مبتلایان بیش از نیم میلیون نفری به بیماری کووید-19 در آمریکا، کشورش را همچنان در صدر موارد ابتلا و مرگ و میر به این بیماری ویروسی اظهار داشت.

از زمان شروع همه گیری کووید-19 در اواخر سال گذشته میلادی در شهر ووهان در چین، بیش از 18 هزار نفر در آمریکا در اثر ابتلا این بیماری همه گیر جان خود را از دست داده اند. در 24 ساعت گذشته، ایالات متحده با 2 هزار مرگ و پیشی دریافت از ایتالیا به عنوان کانون اروپایی ویروس کرونا، به نخستین کشور از نقطه نظر شمار مبتلایان و میزان مرگ و میر در سطح دنیا بدل شده است.

در سرتاسر دنیا، بیش از 1. 6 میلیون نفر مبتلا به کووید-19 تشخیص داده شده اند که از این میان نزدیک به 103 هزار نفر جان خود را از دست داده و بیش از 377 هزار و 40 نفر بهبود یافته اند. براساس آمار و گزارش هایی که از سراسر دنیا بدست رسیده است، ویروس کرونا به تمام نقاط دنیا به جز قطب جنوب راه پیدا کرده است.

اندرو کوومو فرماندار نیویورک روز جمعه در جلسه مطبوعاتی روزانه خود گفت: تنها در نیویورک، شمار مبتلایان بیش از هر کشور دیگری در خارج از آمریکا است. وی تلاش کرد با توجه به آمار مبتلایان در روز پنجشنبه که 22 نفر کمتر از چهار شنبه بود و به 777 نفر رسیده بود، امید برای بهبود اوضاع را بیشتر کند. کومو همچنین در ادامه سخنان خود در نشست خبری روز جمعه از با ثبات شدن شمار جانباختگان در نیویورک خبر داد. ،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1113

به "امیدواری پزشکان امریکایی به پشت سر گذاشتن کرونا تا آبان ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدواری پزشکان امریکایی به پشت سر گذاشتن کرونا تا آبان ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید