انهدام 8 باند قاچاق و کشف 200 هزار لیتر سوخت در سیستان و بلوچستان

به گزارش مجله سفرنامه دبی، فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از کشف بیش از 200 هزار لیتر سوخت قاچاق در 48 ساعت عملیات تکاوران پلیس استان اطلاع داد.

انهدام 8 باند قاچاق و کشف 200 هزار لیتر سوخت در سیستان و بلوچستان

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از ایسنا، سردار احمد طاهری گفت: در 48 ساعت عملیات طرح مبارزه با قاچاق سوخت، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، با جدیت در نقاط مختلف استان به اجرا درآمد.

این مقام ارشد انتظامی در استان توضیح داد: در این راستا مأموران پلیس امنیت مالی و دیگر رده های عملیاتی استان، 8 باند قاچاق سوخت را شناسایی و منهدم کردند .

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در این رابطه 2 محل دپوی سوخت شناسایی و تخریب شد، اظهار کرد: در بازرسی از 8 دستگاه تریلی سوخت کش و 9 دستگاه اتوبوس دارای باک اضافی، 200 هزار و 947 لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را شامل 12 هزار و 175 لیتر بنزین،68 هزار و 840 لیتر گازوئیل، 88 هزار و 862 لیتر نفت و 31 هزار و 70 لیتر سایر فرآورده های نفتی، در شهرستان های میرجاوه، سیب سوران ، زابل و خاش کشف شد.

سردار طاهری با اشاره به توقیف 17 دستگاه تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق خاطر نشان کرد: در این رابطه 41 متخلف نیز دستگیر و با تشکیل پفراینده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی تاکید نمود: فرماندهی انتظامی استان همیشه ماموریت مبارزه با قاچاق کالا و سوخت را به طور مستمر به عنوان اولویت اصلی کار خود مد نظر قرار داده و کوشش بر این است که در بدو ورود کالا به کشور و استان مبارزه قاطع را با باند های قاچاق کالا انجام دهد به گونه ای که این مبارزه بی امان با قاچاقچیان روز به روز فرایند صعودی داشته و این فرایند با اقتدار و به صورت شبانه روزی ، با نگاه جهادی توسط رزمندگان دلاور پلیس در استان سیستان و بلوچستان ادامه خواهد داشت.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1532

به "انهدام 8 باند قاچاق و کشف 200 هزار لیتر سوخت در سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انهدام 8 باند قاچاق و کشف 200 هزار لیتر سوخت در سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید