بایدن: ترامپ در صورت شکست در انتخابات، از قدرت کناره گیری می نماید

به گزارش مجله سفرنامه دبی، بایدن با رد کردن نگرانی ها از اینکه ممکن است ترامپ در برابر گذار صلح آمیز قدرت مقاومت کند، پیش بینی کرد که ترامپ در صورت شکست در انتخابات نوامبر، از قدرت استعفا خواهد داد.

بایدن: ترامپ در صورت شکست در انتخابات، از قدرت کناره گیری می نماید

به نقل از خبرگزاری رویترز، جو بایدن، نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: کوشش های ترامپ برای ایجاد تردید در این فرایند دموکراتیک به وسیله مطرح کردن نگرانی هایی نسبت به تقلب در انتخابات به ویژه در رای گیری های پستی بیانگر حواس پرتی معمول ترامپ است.

بایدن اضافه کرد: من تنها باور دارم که صدای مردم آمریکا در انتخابات سوم نوامبر شنیده خواهد شد. صدای هر رای در این کشور شنیده خواهد شد و آنها متوقف نخواهند شد. من مطمئنم که علی رغم تمامی حملات غیرمسئولانه و ظالمانه به این رای گیری، ما همانند همواره یک انتخابات در این کشور خواهیم داشت و در نتیجه آن ترامپ برکنار خواهد شد.

این اظهارات بایدن پس از آن مطرح شد که ترامپ دو بار از متعهد شدن به یک گذار قدرت صلح آمیز در صورت شکست در انتخابات امتناع کرد.

کاخ سفید کوشش نموده تا این اظهارات ترامپ را کم اهمیت جلوه دهد و تاکید دارد که ترامپ نتیجه یک انتخابات آزاد و عادلانه را خواهد پذیرفت اگرچه خود ترامپ بارها نسبت به درستی نتایج نهایی این انتخابات ابراز شک و تردید نموده است.

بایدن در ادامه گفت: علی رغم ادعاهای ترامپ نسبت به تقلب انتخاباتی، او حقیقتا باور ندارد که اگر نتایج انتخابات را زیر سوال ببرد، نیروی مجری قانون فدرال از این ادعاها حمایت کند. فکر نمی کنم که ترامپ بخواهد اف بی آی را مجبور به حمایت از ادعاهای خود کند یا هر نهاد دیگری را مجبور به پیگیری چیزی کند که حقیقت ندارد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1410

به "بایدن: ترامپ در صورت شکست در انتخابات، از قدرت کناره گیری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: ترامپ در صورت شکست در انتخابات، از قدرت کناره گیری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید