باید از سیاست های فوتبال انگلیس و اسپانیا الگوبرداری کرد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، خبرنگاران: سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال روسیه گفت: برای ریشه کن کردن نژادپرستی در فوتبال ایتالیا باید از فوتبال ایتالیا و انگلیس الگوبرداری کرد.

باید از سیاست های فوتبال انگلیس و اسپانیا الگوبرداری کرد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، فابیو کاپلو سرمربی تیم ملی روسیه در مورد اتفاقات اخیری که در بازی میلان - رم در استادیوم سن سیرو رخ داد، تاکید نمود برای اینکه از بروز چنین اتفاقاتی در استادیوم های ایتالیا جلوگیری گردد باید از سیاست هایی که در انگلیس و اسپانیا برای مبارزه با نژادپرستی به کار برده می گردد پیروی کرد. این مربی ایتالیایی اعتقاد دارد برای مبارزه با این معضل باید از قوانینی که در این زمینه در کشورهای انگلیس و اسپانیا وضع شده الگوبرداری کرد.

کاپلو در گفت و گو با شبکه تلویزیونی رای اسپورت ایتالیا گفت: فوتبال ایتالیا باید یک سری چیزها را از فوتبال انگلیس و اسپانیا بیاموزد. در این کشورها قوانین سختی برای مبارزه با فعالیت های نژادپرستانه وضع شده که مثمرثمر و بازدارنده هستند. در اسپانیا بازیکنان در آرامش کامل و بدون اینکه شعارهای نژادپرستانه بشنوند در زمین مسابقه حاضر می شوند.

در جریان دیدار یکشنبه شب میلان طرفداران رم به بازیکنان تیم مقابل از جمله ماریو بالوتلی و کوین پرینس بواتنگ توهین نژادپرستانه کردند. البته کمیته انضباطی سری A ایتالیا، باشگاه رم را به دلیل رفتار ناشایست تماشاگرانش به پرداخت 50 هزار یورو جریمه نقدی محکوم کرد.

سرمربی 66 ساله روس ها اضافه کرد: تمامی این اتفاقات ریشه در طرفدارن تعصبی تیم ها دارد و به شخصه چندین سال است که به عمل این دسته از تماشاگران معترض بوده ام. باید یک سیستمی راه اندازی گردد که عدالت به شکل معمولش اجرا گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 418

به "باید از سیاست های فوتبال انگلیس و اسپانیا الگوبرداری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید از سیاست های فوتبال انگلیس و اسپانیا الگوبرداری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید