با تجربه ترین اروپایی در لیگ آسیایی، لقبی در یک قدمی برانکو

به گزارش مجله سفرنامه دبی، برانکو در حال حاضر دومین مربی اروپایی با تجربه در تاریخ این رقابت ها به حساب می آید و در صورت صعود پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی می تواند در این زمینه رکوردار گردد.

با تجربه ترین اروپایی در لیگ آسیایی، لقبی در یک قدمی برانکو

به گزارش خبرنگاران ، برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس درآستانه خلق یک رکورد دیگر واقع شده است اما این بار نه در فوتبال ایران بلکه در سطح قاره آسیا!

سرمربی محبوب پرسپولیسی ها به واسطه حضور چندین ساله در فوتبال آسیا حالا یکی از مربیان با تجربه لیگ قهرمانان آسیا به حساب می آید. بازی پرسپولیس - الدحیل سی و هشتمین حضور برانکو به عنوان سرمربی در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. با این تعداد بازی، برانکو در حال حاضر دومین مربی اروپایی با تجربه در تاریخ این رقابت ها به حساب می آید و در صورت صعود پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی می تواند در این زمینه رکوردار گردد.

در حال حاضر آنگل یوردانسکو مربی رومانیایی سابق الهلال، العین و الاتحاد با 39 بار حضور در رقابت های باشگاهی قاره کهن رکوردار است و در صورتی که پرسپولیس بتواند به مرحله بعدی رقابت ها راه پیدا کند تعداد بازی های آسیایی برانکو به 40 خواهد رسید و مربی سرخ های پایتخت رکوردار حضور مربیان اروپایی در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

برانکو البته برخلاف لیگ های داخلی در 37 حضور آسیایی خودش آمار چندان جالبی ندارد و از 37 بازی 15 برد، 8 تساوی و 14 باخت حاصل کار این مربی بوده است.

2 – 180

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 دی 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 115

به "با تجربه ترین اروپایی در لیگ آسیایی، لقبی در یک قدمی برانکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تجربه ترین اروپایی در لیگ آسیایی، لقبی در یک قدمی برانکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید