برومند: دست بازیکنان استقلال را می بوسم که دل هواداران را شاد کردند، قبل از بازی گفته بودم 4 گل به الریان می زنیم!

به گزارش مجله سفرنامه دبی، پرویز برومند، دروازه بان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت که بازیکنان استقلال پس از یک ماه سخت، دل هواداران را شاد کردند و قابل ستایش هستند.

برومند: دست بازیکنان استقلال را می بوسم که دل هواداران را شاد کردند، قبل از بازی گفته بودم 4 گل به الریان می زنیم!

پرویز برومند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره رجحان 5 بر صفر استقلال مقابل الریان قطر و صعود آبی پوشان به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: شاید باور نکنید، اما قبل از بازی گفته بودم که استقلال به الریان چهار گل می زند که خوشبختانه پنج گل زد. پیش بینی من به خاطر اعتقاد و ایمانم به فرهاد مجیدی و استقلال بود. باید از بازیکنان و کادر فنی تشکر کنم که این نتیجه را کسب کردند.

وی در ادامه اضافه کرد: تبریک فراوان به استقلالی های واقعی و هوادارانم می گویم. دست تک تک بازیکنان را نیز می بوسم که دل هواداران را پس از یک ماه سخت، شاد کردند. استقلال در یک ماه گذشته حوادث زیادی را تجربه کرد، اما بازیکنان فعلی این تیم اجازه ندادند خدشه ای به نام استقلال وارد شود. این بازیکنان قابل ستایش هستند.

دروازه بان پیشین تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: امیدوارم دو پیروزی مقتدارنه استقلال زمینه ساز بردهای آینده باشد و این فرایند در لیگ برتر و به خصوص دربی ادامه داشته باشد. من روزهای خوبی را برای استقلال و هواداران می بینم. استقلال روحیه خوبی از بازی با الکویت کویت گرفت و توانست با اقتدار الریان را در کشورش شکست دهد. امیدوارم مدیران باشگاه نیز شرایطی را فراهم کنند که تیم استقلال در ادامه راه به مسئله ای برخورد نکند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 904

به "برومند: دست بازیکنان استقلال را می بوسم که دل هواداران را شاد کردند، قبل از بازی گفته بودم 4 گل به الریان می زنیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برومند: دست بازیکنان استقلال را می بوسم که دل هواداران را شاد کردند، قبل از بازی گفته بودم 4 گل به الریان می زنیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید