برگزاری مانور آمادگی تیم نظارت ستاد خدمات سفر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، مانور آمادگی تیم نظارت ستاد اجرایی خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد عصر روز شنبه 24 اسفند 98 در یاسوج برگزار گردید.

برگزاری مانور آمادگی تیم نظارت ستاد خدمات سفر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، مجیدصفائی دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان هدف از برگزاری این مانور را آمادگی تیم نظارت بر اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد و اظهار کرد: تیم نظارت بر اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در قالب سه تیم 15 نفره تا انتها شکست ویروس کرونا در سطح استان فعالیت خواهد داشت.

او گفت: بازدید از خانه مسافرها، اقامتگاه های، مراکز تفریحی و گردشگری، مراکز اقامتی از مهم ترین وظیفه گروه نظارت ستاد هماهنگی خدمات سفر در حوزه گردشگری است.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، توضیح داد: نوروز 99 به دلیل شرایط بیماری کرونا پذیرای هیچ مسافر و گردشگری نخواهیم بود.

او پذیرش مسافر در مکان های اقامتی را ممنوع بیان کرد و اضافه نمود: با افراد متخلف در این زمینه برخورد قانونی می گردد.

دبیر ستاد خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد از همه دستگاه های خدمات رسان اعم از علوم پزشکی، نیروی انتظامی، سپاه فتح، هلال احمر، راهداری، شهرداری ها، فرمانداری ها که در طی این مدت در حال ارائه خدمات به مردم استان هستند، تقدیر کرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1039

به "برگزاری مانور آمادگی تیم نظارت ستاد خدمات سفر در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مانور آمادگی تیم نظارت ستاد خدمات سفر در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید