بیش از 15 کمیته برنامه ریزی دهه فجر در ایرانشهر تشکیل شد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، معاون سیاسی فرماندار ایرانشهر گفت: بیش از 15 کمیته برای هرچه بهتر برگزار کردن ویژه برنامه های یوم الله دهه فجر در این شهرستان تشکیل شده است.

بیش از 15 کمیته برنامه ریزی دهه فجر در ایرانشهر تشکیل شد

به گزارش از ، احمدرضا هاشمزهی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ایرانشهر گفت: ویژه برنامه های مختلفی از جمله یادواره شهدا، نمایشگاه های فرهنگی، هنری و ورزشی، مراسم های نمادین،همایش های انقلابی و افتتاح پروژهایی در حوزه های عمرانی،خدماتی و اشتغالزایی در ایرانشهر، روشنایی، آب، جاده روستایی، عمرانی و توسعه صنعتی در سطح شهرستان برگزار می گردد.

او بر اطلاع رسانی مناسب و فضاسازی شهرها، روستاها، ادارات و بازار، لزوم همکاری و هماهنگی دستگاه ها بر اجرای برنامه های اثرگذار و مردمی در ایام الله دهه فجر تاکید نمود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ایرانشهر برگزاری باشکوه مراسم های دهه فجر را در راستای حفظ ارزش های انقلاب و دستاوردهای مردم قهرمان ایران مهم دانست و گفت: در کوشش هستیم تا با برنامه ریزی منظم به گونه ای شایسته جشن های این دهه را برگزار کنیم.

او اعلام کرد: ملاقات با خانواده های معظم شهدا،غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، همایش یاوران انقلاب، اکران فیلم و مستند در مساجد با موضوع انقلاب، آذین بندی و فضاسازی ادارات، سطح شهر و روستاها، برگزاری رقابت های فرهنگی، ورزشی و هنری، جشنواره های شعر و موسیقی، ویزیت رایگان بیماران و تبیین دستاوردهای انقلاب در مدارس از جمله برنامه های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایرانشهر است.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 881

به "بیش از 15 کمیته برنامه ریزی دهه فجر در ایرانشهر تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 15 کمیته برنامه ریزی دهه فجر در ایرانشهر تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید