تاکید بر همکاری شهرداری و فدراسیون برای توسعه ورزش همگانی

به گزارش مجله سفرنامه دبی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون ورزش های همگانی، امیر محسنی، مدیر عامل سازمان شهرداری تهران، ضمن تبریک انتخاب افشین ملایی به سمت ریاست فدراسیون ورزش های همگانی گفت: شهرداری تهران با 416 مجموعه ورزشی بزرگ، 200 مجموعه ورزشی کوچک در سطح تهران، مهمترین همکاری راهبردی فدراسیون ورزش های همگانی محسوب می شود و از این منظر نشست روسای این دو سازمان ورزشی، مهمترین اتفاق در آغاز فرایند همگانی شدن ورزش محسوب می شود.

تاکید بر همکاری شهرداری و فدراسیون برای توسعه ورزش همگانی

محسنی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری در طرح ها و پروژه های فدارسیون بویژه پروژه ملی شفا (شهرهای فعال ایران) گفت: هنر ما برداشتن مرزها و پرهیز از کارهای جزیره ای است و از این رو آماده ایم هر آنچه ظرفیت وجود دارد را متعهدانه به اشتراک بگذاریم.

افشین ملایی نیز با اشاره به آثار نگران کننده کم تحرکی بویژه در شهر تهران گفت: ما در قبال هر ایرانی که به دلیل کم تحرکی جانش را از دست بدهد مسئول هستیم و باید پاسخگو باشیم.

ملایی ضمن تقدیر از تلاش های مجموعه همکاران سازمان ورزش شهرداری تهران، این سازمان را سازمانی الگو برای تمامی کلانشهرهای کشور دانست و اضافه کرد: سازمان ورزش بازویی توانمند برای فدراسیون و وزارت ورزش است و از این رو باید جایگاه راهبردی این سازمان در تصمیم سازی های حوزه ورزش همگانی افزایش یابد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1334

به "تاکید بر همکاری شهرداری و فدراسیون برای توسعه ورزش همگانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید بر همکاری شهرداری و فدراسیون برای توسعه ورزش همگانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید