تجهیز تیم های عملیات ویژه اورژانس برای ارایه خدمات به بیماران کرونا

به گزارش مجله سفرنامه دبی، رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به خدمات این سازمان به مبتلایان کرونا، از خرید تعدادی آمبولانس و موتورآمبولانس تا سرانجام امسال اطلاع داد و گفت: البته در حال حاضر با همین ناوگان موجود جوابگوی احتیاج مردم هستیم.

تجهیز تیم های عملیات ویژه اورژانس برای ارایه خدمات به بیماران کرونا

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

دکتر پیرحسین کولیوند در گفت وگو با خبرنگاران، درباره خدمت رسانی اورژانس به بیماران مبتلا به کرونا، گفت: تیم های عملیات ویژه اورژانس کاملا آمادگی خدمت رسانی در موضوع کرونا و سایر حوادث را دارند.

وی اضافه کرد: این تیم ها از نظر ادوات، تجهیزات و امکانات حفاظت فردی کامل هستند و به اندازه کافی نیز ملزومات مورد احتیاجشان دپو شده و مسئله ای در تامین آن وجود ندارد.

رئیس سازمان اورژانس در پاسخ به این سوال که آیا همچنان دستگاه آمبولانسی ترخیص نشده در گمرک وجود دارد یا خیر، اظهار کرد: تمامی آمبولانس ها ترخیص شدند و دیگر چیزی در گمرک نداریم.

وی با اشاره به برنامه خرید آمبولانس و موتورآمبولانس جهت تزریق به ناوگان اورژانس کشور، توضیح داد: دستور خرید آمبولانس و موتورآمبولانس در برنامه های ما وجود دارد و ان شالله تا آخر سال به دستمان خواهد رسید؛ البته ممکن است تا پاییز و با همزمانی کرونا و آنفلوآنزا تعدادی از آمبولانس ها به دستمان برسد، اما این موضوع نیز بستگی به سایر شرایط دارد. در حال حاضر با همین ناوگان موجود جوابگوی احتیاج مردم هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1341

به "تجهیز تیم های عملیات ویژه اورژانس برای ارایه خدمات به بیماران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیز تیم های عملیات ویژه اورژانس برای ارایه خدمات به بیماران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید