تحسین کاربران از اقدام جالب وزیر محلی هندوستانی

به گزارش مجله سفرنامه دبی، اقدام جالب یک وزیر محلی و همسرش در هند به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

تحسین کاربران از اقدام جالب وزیر محلی هندوستانی

از پروفایل اینستاگرام بهروز ازند دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار، شاید این حرف بیراه نباشد که اگر عملی درست توسط یک مسئول یا فرد برجسته انجام گردد می تواند بیشتر از هزاران ساعت آموزش یا تبلیغ برای انجام آن از سوی شهروندان تاثیرگذار باشد. مانند اقدام جالب یک وزیر محلی در هند که تحسین کاربران این کشور در فضای مجازی را برانگیخته است.

این وزیر محلی با جارو و تمیز کردن خیابان بیرون خانه اش به سوژه رسانه ها تبدیل شد. تصاویر منتشر شده اس سورِش کومار وزیر آموزش ابتدایی و متوسطه در ایالت کارناتاکا را به همراه همسرش در حال تمیز و جارو کردن خیابان بیرون خانه شان نشان می دهد. در تصاویر منتشر شده در حالی که این وزیر محلی جارو در دست گرفته و در حال تمیز کردن خیابان است دیده می گردد.

: صحنه تأمل برانگیزی که آقای وزیر در مقابل مجلس خلق کرد!

این تصاویر با کپشن ممنون وزیر مردمی در فضای مجازی منتشر شد. انتشار این تصاویر با واکنش کاربران در توئیتر همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: افراد معمولی (مردمی) به شهروندان نشان می دهند چطور باید زندگی کرد. کاربر دیگری در کامنتی نوشت: من به احترامت قربان کلاهم را از سرم برمی دارم. شما مایه افتخار ما هستی. چقدر خوشحالم که شخصی مانند شما وظیفه تعلیم و تربیت فرزندانمان را بر عهده دارد. کاربر سوم نیز در کامنتی نوشت: وزیر محترم، این عمل شما باید درسی برای سایر سیاستمداران باشد. ما به سیاستمدارانی مانند شما نیازمندیم.

لازم به ذکر است؛ این نخستین بار نیست که سیاستمداران محلی هند با اقدامات تحسین برانگیز خود به سوژه رسانه ها تبدیل می شوند. سال گذشته نیز وزیر راه آهن هند که برای رسیدن به موقع در جلسه مجلس این کشور در حال دویدن بود به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1116

به "تحسین کاربران از اقدام جالب وزیر محلی هندوستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحسین کاربران از اقدام جالب وزیر محلی هندوستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید