تصادف کاروان عروسی در آزادراه پل زال، 2 نفر کشته و 4 نفر مجروح شد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، علی کیانی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران از واژگونی خودرو سواری پژو پارس در محور آزاد راه خرم آباد- پل زال اطلاع داد و گفت: در این حادثه یک دستگاه سواری پژو پارس که همراه کاروان عروسی از خرم آباد به سمت اندیمشک در حرکت بود در 35 کیلومتری پل زال در پل طالب علی به دره سقوط و عروسی را به عزا تبدیل کرد.

تصادف کاروان عروسی در آزادراه پل زال، 2 نفر کشته و 4 نفر مجروح شد

وی اضافه کرد: در این حادثه مهرداد و مصطفی پیشداد از سرنشینان سواری پژو پارس به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند و مجتبی پیشداد راننده و سه نفر از سرنشینان این خودرو به نام های فریبا، امیررضا و حمید شهرت همگی پیشداد مجروح شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر پل دختر گفت: کشته گردیده ها و مجروحان این حادثه توسط نیروهای هلال احمر و اورژانس 115 رها سازی و از ته دره به بالا کشیده شدند.

کیانی اضافه کرد: پس از اقدامات درمانی اولیه مجروحان به وسیله هلال احمر و اورژانس 115 پل دختر به بیمارستان امام علی (ع) شهرستان اندیمشک منتقل شدند.

وی گفت: علت حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه در حال آنالیز است.

رئیس جمعیت هلال احمر پل دختر به رانندگان توصیه کرد که برای جلوگیری از حوادث ناگوار و دلخراش با آرامش در جاده ها رانندگی نمایند و از عجله و شتاب بپرهیزند و توجه کافی به جلو داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آذر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 101

به "تصادف کاروان عروسی در آزادراه پل زال، 2 نفر کشته و 4 نفر مجروح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادف کاروان عروسی در آزادراه پل زال، 2 نفر کشته و 4 نفر مجروح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید