تظاهرات حامیان تروریسم در اندونزی!

به گزارش مجله سفرنامه دبی، روز گذشته شهر جاکارتا پایتخت اندونزی صحنه تظاهرات صدها تن از سلفیهای حامی گروههای تروریستی تکفیری القاعده و داعش بود.

تظاهرات حامیان تروریسم در اندونزی!

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران،همزمان با تشدید عملیات مبارزه با تروریسم تکفیری در سوریه و عراق، مخالفتهای حامیان تروریسم تکفیری نیز در حال شدت دریافت است. روز گذشته شهر جاکارتا پایتخت اندونزی صحنه تظاهرات صدها تن از سلفیهای حامی گروههای تروریستی تکفیری القاعده و داعش بود.

بنابر این گزارش، این تظاهرات عصر روز گذشته در مقابل سفارت روسیه در پایتخت اندونزی صورت گرفت که طی آن صدها تن از وهابیون اندونزی نسبت به عملیات مبارزه با القاعده و داعش در عراق و سوریه که با حمایت هوایی ارتش روسیه جان تازه ای گرفته بشدت اعتراض کردند. تجمع کنندگان که اغلب صورتهای خود را با نقاب پوشانده بودند تصاویری از ولادیمیر پوتین و دکتر بشار اسد روسای جمهور روسیه و سوریه با خود حمل می کردند.

گفتنی است که بر اساس برآوردها بیش از 700 تروریست تکفیری اندونزیایی پس از فارغ التحصیلی در مدارس به اصطلاح دینی فرقه ضاله وهابیت که از سوی عربستان سعودی و قطر در این کشور نسبتا فقیر و پرجمعیت راه اندازی شده است، توسط سازمانهای جاسوسی ترکیه، قطر و عربستان به سوریه و عراق منتقل شده و در صفوف گروههای تروریستی تکفیری همچون القاعده و داعش در حال نبرد با نیروهای دولتی سوریه و عراق هستند. در این میان تعدادی از این تروریستها در عملیاتهای انتحاری مشارکت و به هلاکت رسیده اند.

منبع:مشرق

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

بازگشت به صفحه رسانه ها

منبع: تسنیم
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 508

به "تظاهرات حامیان تروریسم در اندونزی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تظاهرات حامیان تروریسم در اندونزی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید