خبرنگاران تولیدکنندگان سمنان 580میلیارد ریال وام اشتغال روستایی دریافت کردند

به گزارش مجله سفرنامه دبی، سمنان- خبرنگاران- رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: 580 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به واحدهای تولیدی استان پرداخت شد.

خبرنگاران تولیدکنندگان سمنان 580میلیارد ریال وام اشتغال روستایی دریافت کردند

به گزارش خبرنگاران، علی تشنه دل روز دوشنبه به رسانه ها اضافه کرد: 123 واحد تولیدی صنعتی ، معدنی و صنفی استان سمنان بالغ بر 580 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری دریافت کردند.

وی توضیح داد: این تسهیلات به واحدهای تولیدی که در روستاها و نواحی صنعتی قرار دارند و با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی پرداخت شد و 540 اشتغال جدید با پرداخت این تسهیلات در مناطق روستایی و محروم استان فراهم شد.

وی اضافه کرد: 147 طرح صنعتی و صنفی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از 818 میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی گردید که از این تعداد 123 طرح تا به امروز تسهیلات دریافت کردند.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان بر تداوم تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری تاکید و بیان نمود: به منظور حمایت از مشاغل آسیب دیده در دوران شیوع کرونا و پرداخت تسهیلات حمایتی باید در رسته های شغلی اعلام شده بازنگری صورت گیرد و صنایع و واحدهای صنعتی و تولیدی آسیب دیده از کرونا به رسته های مذکور اضافه کرده گردد.

استان سمنان با داشتن حدود یکهزار و 840 پروانه بهره برداری واحدهای صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری حدود 76 هزار میلیارد ریال و اشتغال برای بیش از 68 هزار و 800 نفر، یکی از قطب های صنعتی و معدنی شرق کشور محسوب می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1518

به "خبرنگاران تولیدکنندگان سمنان 580میلیارد ریال وام اشتغال روستایی دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تولیدکنندگان سمنان 580میلیارد ریال وام اشتغال روستایی دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید