خبرنگاران سه اقامتگاه بومگردی و یک سفره خانه در ایلام افتتاح می گردد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، ایلام - خبرنگاران - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: همزمان با دهه فجر سه اقامتگاه بوم گردی و یک سفره خانه سنتی در استان افتتاح می گردد.

خبرنگاران سه اقامتگاه بومگردی و یک سفره خانه در ایلام افتتاح می گردد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، عبدالمالک شنبه زاده شامگاه دوشنبه گفت: یک سفرخانه سنتی در شهر ایلام با سرمایه گذاری 25میلیارد ریال و مساحت 800 مترمربع و اشتغالزایی 9نفر افتتاح می گردد.

وی اضافه کرد: همچنین یک اقامتگاه بوم گردی در شهرستان سیروان روستای ورگچ با سرمایه گذاری 6 میلیارد ریال، مساحت 450 مترمربع و اشتغالزایی سه نفر، یک اقامتگاه بوم گردی در بخش سیوان روستای طولاب با سرمایه گذاری چهار میلیارد ریال با مساحت چهار هزار مترمربع و اشتغالزایی 2 نفر همچنین یک اقامتگاه بوم گردی در بخش سیوان روستای زردآلوآباد با سرمایه گذاری 6 میلیارد ریال با مساحت 500 مترمربع و اشتغالزایی 2نفر افتتاح می شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی، یکی از طرح های ویژه وزارت و اداره کل استان برای توسعه گردشگری روستاها و ایجاد شغل ودرآمد برای اهالی بومی و محلی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1646

به "خبرنگاران سه اقامتگاه بومگردی و یک سفره خانه در ایلام افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه اقامتگاه بومگردی و یک سفره خانه در ایلام افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید