خبرنگاران شبکه مالی توزیع حقوق عناصر داعش در عراق متلاشی شد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، بغداد - خبرنگاران - نیروهای امنیتی عراق در عملیاتی ویژه، تشکیلات مالی پرداخت حقوق در گروه تروریستی داعش موسوم به کفالات را متلاشی کردند.

خبرنگاران شبکه مالی توزیع حقوق عناصر داعش در عراق متلاشی شد

به گزارش خبرنگاران نقل از شبکه خبری میدل ایست نیوز، نیروهای امنیتی عراق در یک عملیات ویژه و با رصد طولانی مدت فرایند انتقال پول و اموال، شبکه مالی پرداخت حقوق در گروه تروریستی داعش موسوم به کفالات را متلاشی کردند.

در همین پیوند، روزنامه رسمی الصباح امروز (سه شنبه) نوشت که دستگاه اطلاعات نظامی عراق پس از دستگیری یک زن تروریست که مسوول توزیع حقوق عناصر داعش در استان صلاح الدین بود، با دریافت اطلاعات از وی توانستند شبکه مالی توزیع حقوق تروریستهای داعش را متلاشی کنند.

همچنین نیروهای ستاد عملیات مشترک در استان الانبار یک انبار سلاح در جنوب منطقه الرطبه را شناسایی کردند که شامل 5 راکت کاتیوشا و 8 سکوی شلیک راکت و شماری خمپاره 80 میلی متری و نارنجک بود.

نیروهای عراقی افزون بر این در عمق بیابان های استان الانبار دو دستگاه خودرو تروریست های داعش را منهدم کردند.

در استان نینوا نیز سه تروریست داعشی که عضو پلیس این گروه تروریستی بودند، دستگیر شدند.

از سوی دیگر در تازه ترین جنایات داعش، اعضای این گروه تروریستی دوشنبه شب گذشته در حمله به هنگ دوم تیپ 12 لشکر سوم در شهرستان حویجه استان کرکوک چهار پلیس را کشتند و سه نفر دیگر از جمله یک افسر را زخمی کردند.

عراق در پی سه سال جنگ خونین، در انتها سال 2017 پیروزی بر گروه تروریستی داعش را گفت.

با این حال بقایای داعش همچنان قادر به حمله به نیروهای امنیتی و شهفرایندان غیرنظامی در مناطق دور افتاده شمال، شرق و غرب این کشور هستند.

استان های دیاله، کرکوک، نینوا، صلاح الدین و الانبار از کانون های فعالیت و تحرک گروه تروریستی داعش در عراق به شمار می رود.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1431

به "خبرنگاران شبکه مالی توزیع حقوق عناصر داعش در عراق متلاشی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شبکه مالی توزیع حقوق عناصر داعش در عراق متلاشی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید