خبرنگاران مادران شهیدان گرانقدر رضاییان و محمدی آسمانی شدند

به گزارش مجله سفرنامه دبی، تهران - خبرنگاران - مادر شهیدان محمد مهدی و محمد حسین رضاییان دختر و مادر شهیدان قاسم و ابراهیم محمدی پس از تحمل سال ها دوری از فرزندان دعوت حق را لبیک گفته و به فرزندان شهیدشان پیوستند.

خبرنگاران مادران شهیدان گرانقدر رضاییان و محمدی آسمانی شدند

مرحومه کبری زوار قلعه دختر مادر شهیدان محمد مهدی و محمد حسین رضاییان دختر در سن 80 سالگی دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر مادر شهیدان رضاییان دختر طی مراسمی در حرم مطهر رضوی تشییع و در قطعه صالحین بهشت رضا مشهد مقدس به خاک سپرده شد.

شهیدان محمد مهدی و محمد حسین رضاییان دختر در 29 اسفند 1345 و 17 شهریور 1344 چشم به جهان گشودند و در 25 اسفند 1363 و چهارم خرداد 1361 در عملیات بدر و جبهه کوشک به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

مادر شهیدان محمدی به فرزندان شهیدش پیوست

مرحومه حاجیه خانم صغری خاتون اسماعیلی ساروقی مادر شهیدان قاسم و ابراهیم محمدی از شهدای گرانقدر استان مرکزی و شهرستان اراک در دوران دفاع مقدس بر اثر کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت.

پیکر آن مرحومه امروز یکشنبه از بهشت زهرای اراک به سمت شهر ساروق تشییع و در گلزار مطهر شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

شهید قاسم محمدی متولد دوم شهریور 1338 بود و در تاریخ پنجم مرداد 1365 به شهادت رسید. همچنین شهید ابراهیم محمدی متولد پنجم مرداد 1340 بود و در تاریخ چهارم دی 1365 در عملیات کربلای 4 منطقه جزیره بوارین به شهادت رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1230

به "خبرنگاران مادران شهیدان گرانقدر رضاییان و محمدی آسمانی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مادران شهیدان گرانقدر رضاییان و محمدی آسمانی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید