خبرنگاران مردم اهواز برای انجام تست کرونا به مراکز منتخب 16 ساعته مراجعه نمایند

به گزارش مجله سفرنامه دبی، اهواز - خبرنگاران - رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: مردم اهواز برای انجام تست کرونا به مراکز منتخب 16 ساعته در سطح این شهر مراجعه ، و از رفتن به بیمارستان ها پرهیز نمایند تا بار مراجعه به بیمارستان ها کمتر گردد.

خبرنگاران مردم اهواز برای انجام تست کرونا به مراکز منتخب 16 ساعته مراجعه نمایند

دکتر امراله مردانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اعلام کرد:متاسفانه هم اکنون بسیاری از مردم اهواز برای نمونه گیری و تست کرونا به بیمارستان ها مراجعه می نمایند در حالی که در مراکز منتخب که 16 ساعته فعال هستند، پزشک متخصص و نمونه گیرحضور دارند و به صورت رایگان از مردم تست pcr و سریع گرفته می گردد.

وی اضافه نمود: خدماتی که در بیمارستان ها وجود دارد در مراکز درمانی منتخب نیز به مردم ارایه می گردد لذا از مردم خواهش می کنم که در مرحله نخست به مراکز منتخب مراجعه نمایند. متاسفانه خیلی از افراد فکر می نمایند با بروز علائم بیماری باید مستقیم به بیمارستان بروند در حالی که با مراجعه به مراکز منتخب از خدمات درمانی مناسبی بهره مند می شوند.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: به منظور شناسایی بیشتر بیماران مبتلا به کرونا، روزانه سه هزار تست در اهواز انجام می گردد. کسانی که تست pcr آنها مثبت گردد تیم های ما، افراد در ارتباط با بیمار را شناسایی نموده و در خانه از آنها تست گیری می نمایند.

وی ادامه داد: 11 مرکز منتخب ثابت و 2 مرکز سیار در اهواز مشغول فعالیت هستند که کار نمونه گیری و دیگر خدمات درمانی در پیشگیری از کرونا را انجام می دهند.

مردانی اعلام کرد: مراکز منتخب ما در مناطق پاداد، باهنر، مشعلی، غیزانیه و مرکز بهداشت شرق اهواز دایر هستند. همچنین یک مرکز جدید در منطقه ملی راه اهواز در حال احداث است که تا روزهای آینده شروع به کار می نماید. همچنین 2 اتوبوس آمبولانس در خیابان سلمان فارسی(نادری) و شهید چمران (کیانپارس) مستقر هستند.

هم اکنون 11 شهرستان خوزستان از جمله اهواز، در شرایط قرمز کرونایی، و هشت شهرستان در حالت نارنجی قرار دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1739

به "خبرنگاران مردم اهواز برای انجام تست کرونا به مراکز منتخب 16 ساعته مراجعه نمایند" امتیاز دهید

1 کاربر به "خبرنگاران مردم اهواز برای انجام تست کرونا به مراکز منتخب 16 ساعته مراجعه نمایند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مردم اهواز برای انجام تست کرونا به مراکز منتخب 16 ساعته مراجعه نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید