خبرنگاران مرکز و دفاتر تعویض پلاک خودرو زنجان تا خاتمه هفته دایر است

به گزارش مجله سفرنامه دبی، زنجان - خبرنگاران - رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: مرکز و دفاتر تعویض پلاک و شماره گذاری خودرو این استان تا انتها هفته جاری /پنجشنبه 28 اسفند ماه/ به منظور ارایه خدمات به مراجعین، دایر خواهد بود.

خبرنگاران مرکز و دفاتر تعویض پلاک خودرو زنجان تا خاتمه هفته دایر است

سرهنگ محمود جوزی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، اضافه کرد: مرکز تعویض پلاک و شماره گذاری شهرستان زنجان و دفاتر شهرستان های ابهر، خرمدره، خدابنده و طارم نیز از ساعت 7 صبح تا 17 عصر (10 ساعت) بطور یکسره، باز است.

وی با بیان اینکه ارایه خدمات مربوط به تعویض پلاک و شماره گذاری در مرکز و دفاتر این استان در سال 1400، طبق روال گذشته از ساعت 7 تا 14 خواهد بود، گفت: از متقاضیان تقاضا می گردد برای دریافت خدمات مورد احتیاج، 20 دقیقه زودتر در ورودی پذیرش حاضر شوند چراکه عدم حضور به موقع در محل، نظم و انضباط حاکم بر غرفه ها را به هم خواهد زد.

جوزی توضیح داد: در حال حاضر روزانه در مرکز تعویض پلاک و شماره گذاری شهر زنجان 230 فقره و در هر یک از دفاتر شهرستانی (ابهر، خرمدره، خدابنده و طارم) نیز بطور متوسط 60 مورد نقل و انتقال سند خودرو انجام می گیرد.

وی اضافه کرد: مرکز تعویض پلاک و شماره گذاری خودرو در شهر زنجان از وجود پنج غرفه و هر کدام از دفاتر شهرستانی نیز از یک غرفه بهره مند هستند و کوشش می گردد تا ارایه خدمات به شکل مطلوب و در سریعترین زمان ممکن به متقاضیان ارایه گردد.

رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان از مراجعین به مرکز و دفاتر تعویض پلاک و شماره گذاری خودرو برای سهولت در کار و تسریع در خدمات دریافتی ضروری است اسناد وسایط نقلیه خود شامل سند کارخانه سازنده خودرو، برگ سبز، کارت ماشین، برگ خلافی و مدارک احراز سکونت و سایر مدارک درخواستی را به همراه داشته باشند.

جوزی گفت: فعالیت ها و ارایه خدمات در مرکز و دفاتر تعویض پلاک و شماره گذاری خودرو این استان، برابر دستورالعمل ستاد مبارزه با ویروس کرونا و با رعایت هرچه بهتر و دقیق تر پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد.

وی از خریداران و فروشندگان خودروها، خواست از آوردن همراه به این مرکز و دفاتر به جد اجتناب ورزند و برای حفظ سلامت خود و دیگران و جلوگیری از ابتلا به این بیماری منحوس، ملزومات بهداشتی همچون استفاده از ماسک و دستکش و همراه داشتن لوازم اداری مورد احتیاج از جمله اتوماتیک را بسیار جدی بگیرند و هنگام ورود و خروج از محل نیز از دستگاه های ضدعفونی تعبیه شده استفاده نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1723

به "خبرنگاران مرکز و دفاتر تعویض پلاک خودرو زنجان تا خاتمه هفته دایر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مرکز و دفاتر تعویض پلاک خودرو زنجان تا خاتمه هفته دایر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید