خبرنگاران پنج هزار و 977 کیلومتر شبکه توزیع برق لرستان اصلاح شد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، خرم آباد - خبرنگاران - مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: پنج هزار و 977 کیلومتر شبکه توزیع فشار ضعیف این استان به منظور کاهش خاموشی و تلفات برق با اعتبار 276 میلیارد تومان اصلاح شد.

خبرنگاران پنج هزار و 977 کیلومتر شبکه توزیع برق لرستان اصلاح شد

به گزارش خبرنگاران فریدون خودنیا روز سه شنبه در آیین افتتاح طرح های صنعت آب و برق لرستان اظهار کرد: پس از خسارات سیل 98 به شبکه برق استان اقدامات خوبی صورت گرفت و اکنون شبکه توزیع تمامی مناطق سیل زده اصلاح و بهینه سازی شده است و مسئله ای در این راستا وجود ندارد.

وی گفت: در مجموع 2 میلیارد و 500 میلیون تومان برای افتتاح برق هشت روستا که مهاجرت معکوس داشته اند هزینه شد و تا به امروز 2هزار و 740 روستا در لرستان برقدار شده اند.

خودنیا بیان نمود: اصلاح و بهینه سازی شبکه توزیع برق با هدف زیباسازی مبلمان شهری، کاهش خاموشی، کاهش تلفات، کاهش استفاده از برق های غیرمجاز و بهبود ولتاژ در سطح استان صورت گرفته است.

پنج طرح صنعت آب و برق لرستان با اعتبار 328 میلیارد تومان روز سه شنبه همزمان با سراسر کشور در قالب پویش هر هفته الف - ب ایران با حضور ویدئو کنفرانسی رضا اردکانیان وزیر نیرو به بهره برداری رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1690

به "خبرنگاران پنج هزار و 977 کیلومتر شبکه توزیع برق لرستان اصلاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پنج هزار و 977 کیلومتر شبکه توزیع برق لرستان اصلاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید