خبرنگاران گشت مشترک پلیس راه و علوم پزشکی در جاده های ایلام شروع شد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، ایلام - خبرنگاران - رییس پلیس راه ایلام گفت: گشت مشترک دانشگاه علوم پزشکی و پلیس راه به منظور کنترل ماشین های عبوری برای پیشگیری از بیماری کرونا از امروز شروع شده است.

خبرنگاران گشت مشترک پلیس راه و علوم پزشکی در جاده های ایلام شروع شد

سرهنگ رضا همتی زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این گشت و کنترل امروز در تمام مبادی ورودی و خروجی استان ایلام آغاز شده است.

وی افزود: در این طرح شرایط سلامت رانندگان و سرنشینان پلاک های عبوری غیر ایلامی چک و کنترل می گردد.

همتی زاده یادآور شد: در این گشت مشترک پلیس راه با توقف ماشین های پلاک خارج استان رانندگان و سرنشینان را به نیروهای امدادی علوم پزشکی مستقر در جاده ها ارجاع می دهد و آنها نیز با استفاده از کیت هایی که دارند علائم ظاهری مسافران و رانندگان را ارزیابی می نمایند.

وی افزود: در این طرح اولویت با پلاک ماشین استان هایی است که دارای کرونای مثبت به ویژه قم و اتباع ایرانی و غیر ایرانی ورودی از عراق هستند.

وی تاکید نمود: رانندگان و سرنشینانی که توسط کیت ها دارای علائم تب و دیگر موارد مشکوک به کرونا>کرونا هستند از همان محل توقف با تمهیدات ویژه به بیمارستان ارجاع داده می شوند.

فرمانده پلیس راه ایلام از عموم مردم خواست در این شرایط حساس در حد امکان از مسافرت و جابجایی و سفر به استان های دیگر به ویژه مناطق دارای کرونای مثبت خودداری نمایند و در محل اسکان خود بمانند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1004

به "خبرنگاران گشت مشترک پلیس راه و علوم پزشکی در جاده های ایلام شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گشت مشترک پلیس راه و علوم پزشکی در جاده های ایلام شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید