خبرنگاران یخچال سازی خرم آباد از لیست کارخانجات تعطیل خارج شد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، خرم آباد - خبرنگاران - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: یخچال سازی خرم آباد با فراوری 20هزار یخچال برای سیل زدگان از لیست کارخانه های تعطیل خارج شد.

خبرنگاران یخچال سازی خرم آباد از لیست کارخانجات تعطیل خارج شد

از پروفایل ما kalarena دیدن نمایید.

محمدرضا صفی خانی روز آدینه به رسانه ها بیان نمود: در جریان سیل پلدختر بعضی از صنایع و فراوریی های استان تعطیل شد اما بعضی دیگر مثل یخچال سازی و صنعت مصالح ساختمانی رونق گرفت.

وی اضافه نمود: بعد از سیل، به استاندار لرستان پیشنهاد دادیم که برای تأمین یخچال سیل زدگان از ظرفیت کارخانه یخچال سازی خرم آباد استفاده گردد در حالی که همان زمان شرکت های بزرگی در سطح کشور تقاضا داشتند که این فراوریات را انجام دهند اما با پیگیری ها و مکاتباتی که داشتیم خوشبختانه قرارداد به یخچال سازی رسید.

وی بیان نمود: تا به امروز یخچال سازی خرم آباد، 20 هزار تعهد خود را انجام داده که اگر این قراردادها ادامه داشته باشد به طور کامل از حالت رکود خارج می گردد کمااینکه در حال حاضر هم از لیست کارخانه های تعطیل استان خارج شده است.

وی با بیان اینکه یکی از ظرفیت های کم نظیر لرستان وجود تنوع صنعت در استان است گفت: در شورای برنامه ریزی مصوب کردیم که دستگاه های اجرایی استان چه در پروژه های عمرانی و چه در خریدهای جاری باید اولویت آن ها خرید محصولات استان باشد چون کیفیت فراوریات لرستان کمتر از محصولات سایر استان ها نیست و اتفاقاً کاملاً استاندارد است.

صفی خانی بیان نمود: زعفران لرستان بالاترین کیفیت را در سطح کشور دارد اما چون فراوری آن کم است نمی توانیم احتیاج بازار را تامین کنیم که اگر فراوریات در این زمینه افزایش پیدا کند لرستان می تواند یکی از بهترین استان های کشور در زمینه فراوری زعفران باشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1423

به "خبرنگاران یخچال سازی خرم آباد از لیست کارخانجات تعطیل خارج شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یخچال سازی خرم آباد از لیست کارخانجات تعطیل خارج شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید