خبرنگاران 200 تُن میوه شب عید در مریوان و سروآباد توزیع شد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، سنندج - خبرنگاران - 200 تُن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال در آستانه سال جدید براساس قیمت مصوب در غرفه های از پیش معین شده در شهرهای مریوان و سروآباد توزیع شد.

خبرنگاران 200 تُن میوه شب عید در مریوان و سروآباد توزیع شد

رییس اداره صنعت معدن و تجارت مریوان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: با هماهنگی های اجرا شده با مرکز استان، 170 تُن میوه تنظیم بازاری به این شهرستان اختصاص یافت که براساس هر کیلوگرم سیب و پرتقال 55 هزار ریال در حال توزیع است.

ناصح دولتیاری یادآور شد: توزیع میوه تنظیم بازار در 18 نقطه شهرهای مریوان و کانی دینار عرضه می گردد و مردم می توانند تا خاتمه تعطیلات نوروز از این مراکز میوه مورد احتیاج خود را تهیه نمایند.

وی با بیان اینکه میوه تنظیم بازار در سردخانه این شهرستان به اندازه کافی موجود است، تاکید نمود: با توجه به شیوع ویروس کرونا مردم از تجمع در مراکز عرضه میوه شب عید خودداری نموده و بتدریج برای خرید مراجعه نمایند.

توزیع 30 تُن میوه شب عید در شهرستان سروآباد

رسیس سازمان تعاون روستایی سروآباد نیز گفت: در راستای تهیه و توزیع میوه شب عید 30 تُن میوه شامل 20 تُن پرتقال و 10 تُن سیب به این شهرستان اختصاص داده شد.

احسان غلامی اضافه نمود: توزیع میوه تنظیم بازار در شهر سروآباد در میدان شهید مرادی انجام می گردد و در صورت تقاضای روستاییان در سطح روستا نیز با هماهنگی ادارات مربوطه امکان توزیع وجود دارد.

وی با بیان اینکه قیمت مصوب این 2 میوه 55 هزار ریال برای هر کیلوگرم است، گفت: مردم نگران کمبود میوه نباشند چون در صورت اتمام سهمیه شهرستان مجددا تقاضای افزایش سهمیه به استان اعلام و احتیاج مردم تامین خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1051

به "خبرنگاران 200 تُن میوه شب عید در مریوان و سروآباد توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 200 تُن میوه شب عید در مریوان و سروآباد توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید