در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ احتیاج به اعتبار 2500 میلیارد تومانی برای پرداخت معوقات فرهنگیان، دانشجو معلمان عیدی دریافت می نمایند

به گزارش مجله سفرنامه دبی، معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش از رایزنی برای تامین اعتبار 2500 میلیارد تومانی پرداخت معوقات فرهنگیان تا اسفند 97 اطلاع داد.

در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ احتیاج به اعتبار 2500 میلیارد تومانی برای پرداخت معوقات فرهنگیان، دانشجو معلمان عیدی دریافت می نمایند

علی الهیار ترکمن معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار ، درباره پرداخت عیدی فرهنگیان و دانشجو معلمان اظهار کرد: پرداخت عیدی وظیفه دولت است و خزانه داری کل لیست کارکنان برای پرداخت عیدی را دریافت نموده و از محل در نظر گرفته شده برای پرداخت این فرآیند انجام می گردد.

وی ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت عیدی فرهنگیان مسئله ای نداشت و متناسب با مصوبه موجود عیدی برای فرهنگیان و دانشجو معلمان در بهمن پرداخت خواهد شد که البته دانشجو معلمان بنابر شرایط تحصیلی و کاری عیدی دریافت می نمایند.

معوقات اسفند تسویه می گردد

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره پرداخت معوقات فرهنگیان بیان نمود: پرداخت حق التدریس آزاد و سرباز معلم به موقع انجام شد اما حق التدریس شاغلان، حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی، اضافه کار پرسنل اداری و حقوق معلمان مدارس خارج از کشور باقی مانده است که برای تامین و تخصیص اعتبار لازم رایزنی می کنیم.

الهیار ترکمن با اشاره به اینکه حجم نقدینگی برای پرداخت معوقات از تسویه این معوقات در اسفند ماه است، گفت: این سری از معوقات که حدود 7، 8 مورد است، پیش از انتها سال پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده برای پرداخت معوقات گفت: با 2500 میلیارد تومانی می توانیم معوقات باقی مانده را پرداخت کنیم تا پیش از شروع سال جدید تسویه شده باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 249

به "در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ احتیاج به اعتبار 2500 میلیارد تومانی برای پرداخت معوقات فرهنگیان، دانشجو معلمان عیدی دریافت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ احتیاج به اعتبار 2500 میلیارد تومانی برای پرداخت معوقات فرهنگیان، دانشجو معلمان عیدی دریافت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید