رجا به دنبال راه اندازی قطار های 5 ستاره جدید خبرنگاران

به گزارش مجله سفرنامه دبی، شرکت حمل و نقل ریلی رجا با افزایش تعداد بازسازی ها و راه اندازی قطار های 5 ستاره، به دنبال خدمات دهی بیشتر و بهتر است.

رجا به دنبال راه اندازی قطار های 5 ستاره جدید خبرنگاران

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا در مراسم معارفه رئیس هیأت مدیره شرکت نوین صنعت رجا با اعلام این مطلب گفت: امیدواریم بعد از کرونا شاهد شکوفایی فعالیت ها و رونق اقتصاد باشیم.

محمد رجبی اضافه کرد: پیش بینی می کنیم با عبور از بحران فعلی و اقدامات مثبت دولت برای مهار کرونا، شاهد افزایش سفر ها در تابستان باشیم، به همین منظور کیفیت خدمات را ارتقا می دهیم تا به درآمد بهتر برسیم.

وی گفت: آماده سازی ناوگان با رعایت پروتکل های بهداشتی برای سفرها، زحمت همکاران ما را بیشتر نموده، ولی با جدیت، رعایت پروتکل ها را دنبال نموده و می کنیم.

مدیرعامل شرکت رجا تأکید کرد: خوشبختانه در حوزه فنی کار های خوبی برای نوروز 1400 اجرا شده که از آن جمله می توان به آماده سازی 25 دستگاه مولد و 9 رام قطار تندروی پردیس (ترن ست) اشاره نمود که به دنبال آماده سازی بیشتر و افزایش سیر این قطار ها هستیم.

رجبی گفت: با قطار های تندروی پردیس سفر های یک روزه بارگاه مطهر حضرت امام رضا (ع) را دنبال می کنیم تا از این طریق زمان سفر را مدیریت کنیم.

وی گفت: باید به دنبال ارتقای ظرفیت های فنی باشیم، زیرا در حال حاضر راه آهن به ازای هر لکوموتیو مکلف به سیر قطار ها به میزان 1200 کیلومتر در روز است و این در حالی است که قطار های تندروی پردیس (ترن ست) ما توانایی روزی 2000 کیلومتر سیر را دارد.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا اضافه کرد: فرایند بازسازی واگن های بالای 30 سال از محل تبصره 18 باید شتاب بیشتری بگیرد و با تأمین اعتبار لازم این فرایند در شرکت نوین صنعت، واگن پارس و دانشگاه آزاد اجرایی می گردد.

در خاتمه این مراسم مهندس رجبی ضمن قدردانی از زحمات مهندس فرهاد فرهمند محمدی برای کوشش در دوران تصدی عضو هیأت مدیره و قائم مقام شرکت حمل و نقل ریلی رجا، وی را به عنوان رئیس هیأت مدیره شرکت نوین صنعت رجا معرفی کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1768

به "رجا به دنبال راه اندازی قطار های 5 ستاره جدید خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رجا به دنبال راه اندازی قطار های 5 ستاره جدید خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید