روز طبیعت در خانه بمانید تا جریمه نشوید

به گزارش مجله سفرنامه دبی، خبرنگاران/البرز فرمانده انتظامی البرز گفت: افرادی که مصوبات ستاد ملی کرونا را نادیده گرفته ودر روز طبیعت به تفرجگاه ها مراجعه نمایند، ضمن توقیف خودروشان، مبلغ 500 هزارتومان نیز جریمه خواهند شد.

روز طبیعت در خانه بمانید تا جریمه نشوید

جهت دریافت خدمات خرید آلاچیق شیشه ای با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

سردار عباسعلی محمدیان در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن روز طبیعت و محدود شدن مکان های تجمع در این روز، اضافه نمود: با تمهیدات اندیشیده شده، 100 نقطه از استان که امکان حضور افراد در آن متصور بود شناسایی و محدود و همچنین مسیرهای منتهی به آن ها نیز با حضور ماموران پلیس مسدود شد.

به گزارش خبرنگاران، وی توضیح داد: انتظار داریم مردم فهیم استان البرز با ماندن در منازلشان در روز طبیعت، سلامتی خود و خانواده شان را با خطر روبرو ننمایند.

وی تاکید نمود: در اطراف همه بوستان ها و پارک ها ماموران پلیس مستقر هستند و با کسانی که به قوانین توجه ننمایند برخورد خواهند کرد.

سردار محمدیان اظهار داشت : افرادی که مصوبات ستاد ملی کرونا را نادیده گرفته و به تفرجگاه ها مراجعه نمایند، ضمن توقیف خودروشان مبلغ 500 هزارتومان نیز جریمه خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان البرز در انتها گفت: همه پارک های استان تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 942

به "روز طبیعت در خانه بمانید تا جریمه نشوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز طبیعت در خانه بمانید تا جریمه نشوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید