سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد؛ بارش پراکنده باران در بعضی مناطق شمال غرب کشور، دریای عمان مواج است

به گزارش مجله سفرنامه دبی، طی روز آدینه، شرق دریای عمان مواج و برای مناطقی از شمال غرب کشور بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد؛ بارش پراکنده باران در بعضی مناطق شمال غرب کشور، دریای عمان مواج است

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار ، با توجه به نقشه های پیش یاب هواشناسی طی پنج روز آینده به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در دامنه های زاگرس مرکزی در استان های کهکیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری و بخش های از اصفهان، دامنه های زاگرس جنوبی در کرمان و مناطقی از استان های فارس، سیستان و بلوچستان و هرمزگان رگبار گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می گردد و برای بخش هایی از مرکز کشور شامل استان های اصفهان، قم، یزد، ارتفاعات البرز در تهران، شرق سمنان، ارتفاعات زاگرس مرکزی در استان های لرستان، مرکزی و همدان بارش پراکنده رخ خواهد داد.

آدینه در غرب و جنوب اصفهان، بخش های از فارس، چهارمحل و بختیاری، جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان رگبار ها شدت خواهد داشت. طی سه روز آینده مناطقی از شمال غرب کشور بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

طی روز آدینه، شرق دریای عمان مواج و از روز شنبه تا دوشنبه برای استان های واقع در شمال شرق کشور در حدود 5 تا 8 درجه افزایش دما پیش بینی می گردد و طی روز های شنبه و یکشنبه دمای هوا برای استان های واقع در سواحل دریای خزر 3 تا 5 درجه افزایش می یابد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 302

به "سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد؛ بارش پراکنده باران در بعضی مناطق شمال غرب کشور، دریای عمان مواج است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد؛ بارش پراکنده باران در بعضی مناطق شمال غرب کشور، دریای عمان مواج است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید