تور فرانسه ارزان: سرقت سلاح های جنگی در درگیری های گوادلوپ فرانسه

به گزارش مجله سفرنامه دبی، مردم خشمگین در گوادلوپ پس از آتش زدن ساختمان های دولتی در منطقه پونته آ-پیتر اقدام به سرقت مقادیر زیادی سلاح کردند.

تور فرانسه ارزان: سرقت سلاح های جنگی در درگیری های گوادلوپ فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، با افزایش تنش ها در گوادلوپ، در پی یک آتش سوزی تعمدی اندازه زیادی تفنگ و تپانچه به سرقت رفت. تنش ها در گوادلوپ با وجود دعوت امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه به آرامش همچنان رو به افزایش است. بحرانی اجتماعی پیرامون واکسیناسیون کرونا و اعطای مجوز سلامت بیش از یک هفته این مجمع الجزایر را به آشوب کشانده است. به گزارش لوفیگارو این آتش سوزی در محله گمرکی پونته آ-پیتر رخ داد و چندین محله را به خشونت و آشوب کشاند و تعیین شد که این آتش سوزی هدفمند و تعمدی بوده است.

بنا بر اطلاعاتی که پاتریک دژاردن، دادستان پونته آ-پیتر به فیگارو داده است، اندازه زیادی سلاح از محل حادثه به سرقت رفته که شامل چندین تفنگ ساچمه ای، کلت کمری و تپانچه نیمه اتوماتیک 9 میلیمتری است که معمولا به وسیله ژاندارمری فرانسه مورد استفاده قرار می گیرند.

مردم خشمگین خودروهای مقامات را به آتش کشاندند و تجهیزات کامپیوتری داخل محوطه نیز به سرنوشت ساختمان های دولتی دچار شد و در آتش سوختند.،

بیشتر بخوانید : فیلم سرکوب معترضان در گوادلوپ فرانسه

دالتون ها در خیابان های فرانسه

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2097

به "تور فرانسه ارزان: سرقت سلاح های جنگی در درگیری های گوادلوپ فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: سرقت سلاح های جنگی در درگیری های گوادلوپ فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید