سریال استراماچونی تمام شد؛ قطع همکاری مربی ایتالیایی با استقلال ، معرفی سرمربی جدید در اسرع وقت

به گزارش مجله سفرنامه دبی، باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای رسما به همکاری خود با مربی ایتالیایی سرانجام داد.

سریال استراماچونی تمام شد؛ قطع همکاری مربی ایتالیایی با استقلال ، معرفی سرمربی جدید در اسرع وقت

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، انتها بعد از گذشت 3 هفته از غیبت آندرآ استراماچونی در استقلالف باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای رسما به همکاری خود با مربی ایتالیایی انتها داد. در بیانیه باشگاه استقلال آمده است: بیش از 3 هفته است که آقای استراماچونی باشگاه استقلال را ترک نموده و اکنون قطع همکاری ایشان طبق اسناد و شواهد موجود برای این باشگاه مسجل شده است.

ایشان از ابتداى ترک تهران بار ها اعلام نموده بود که بلافاصله پس از دریافت مطالباتش به کار خود باز می گردد، اما متأسفانه بعد از پرداخت مطالبات مربوطه از جهت مورد نظر و مورد تأیید ایشان در ایتالیا مجدداً در 11 بند خواسته هاى جدیدى مطرح شد که پذیرش برخى از آن ها مغایر با قرارداد منعقده بود.

به همین دلایل هفته گذشته در چنین روزی باشگاه استقلال این موضوع را مختومه گفت، اما با نهایت حسن نیت و برای آخرین بار و به اصرار طرفداران و دعوت مدیربرنامه ایشان جهت مذاکره مجدد، هیات 3 نفره ایرانی متشکل از آقاى دکتر خلیل زاده، سرپرست باشگاه و آقایان رحمان رضایى و علی خطیر همراه یک وکیل سوئیسی در قطر با آقاى ماتزیلى وکیل آقای استراماچونی به مذاکره پرداختند که در کمال ناباوری مورد تکذیب ایشان قرار گرفته که این یک بی اخلاقی بزرگ است.

باشگاه استقلال از ابتدای همکاری با ایشان، رفتار های غیرحرفه اى و غیرمؤدبانه را تحمل نموده که شدت این بی احترامی ها در 3 هفته گذشته و در جریان مذاکرات به اوج خود رسیده بود.

متاسفانه شیوه رفتاری به گونه ای است که مدام باید برای اثبات ادعا های کذب، اسنادی ارائه گردد که محتمل است منجر به دردسر های حقوقی برای باشگاه استقلال گردد و طرف مقابل نسبت به این موضوع مطلع است! به همین دلیل ضمن اعلام انتها همکارى با آقای استراماچونى و تاکید براینکه باشگاه استقلال دیگر به شرایط 3 هفته گذشته بازنخواهدگشت، به اطلاع طرفداران عزیز می رسانیم که در اسرع وقت سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال معرفی خواهد شد.

باشگاه استقلال همچنین به طور خلاصه، فرایند مذاکرات در دوحه را نیز فاش نموده. در این اطلاعیه درباره خلاصه مذاکرات دوحه آمده است:

[خلاصه مذاکرات دوحه: مذاکرات شفاهی و مکتوب ساعت 24 روز چهارشنبه به انتها رسید. پیش از این در سه روز گذشته باشگاه منتظر پاسخ نهایی طرف مقابل بود که پاسخ مثبتی دریافت نشد. باشگاه پذیرفته بود که پول نیم فصل دوم استراماچونی را در اقساط کمتر پرداخت کند و بودجه جابجایی و سایر شروط نیزبه توافق وکلای طرفین رسیده بود.]

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 740

به "سریال استراماچونی تمام شد؛ قطع همکاری مربی ایتالیایی با استقلال ، معرفی سرمربی جدید در اسرع وقت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال استراماچونی تمام شد؛ قطع همکاری مربی ایتالیایی با استقلال ، معرفی سرمربی جدید در اسرع وقت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید