آغاز لیگ برتر ووشوی بانوان از 5 مهر

به گزارش مجله سفرنامه دبی، دور جدید مسابقات لیگ برتر ووشوی بانوان از 5 مهر ماه امسال با چهار تیم بیشتر نسبت به فصل گذشته آغاز می گردد.

آغاز لیگ برتر ووشوی بانوان از 5 مهر

به گزارش خبرنگاران، فصل جدید لیگ برتر ووشوی بانوان از تاریخ 5 مهرماه 1397 با حضور 11 تیم در دو گروه(یک گروه 5 تیمی و یک گروه 6 تیمی) شروع می گردد.

الوند خوزستان، هیات قم، سپاه کرمانشاه، فولادمبارکه اصفهان، هیات کردستان، هیات مشهد، هیات البرز، هیات لرستان، هیات تهران، هیات شبستر و دانشگاه آزاد اسلامی 11 تیم حاضر در دور جدید لیگ برتر ووشوی بانوان هستند.

طبق تصمیم کمیته برگزاری مسابقات، تیم های حاضر در دو گروه به صورت رفت و برگشت مقابل هم صف آرایی می نمایند تا تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود نمایند. اسامی تیم های حاضر در هر گروه به قرار زیر است:

گروه یک 1) الوند خوزستان 2) هیات قم 3) سپاه کرمانشاه 4) فولادمبارکه اصفهان 5) هیات کردستان

گروه دو 1) هیات مشهد 2) هیات البرز 3) هیات لرستان 4) هیات تهران 5) هیات شبستر 6) دانشگاه آزاد اسلامیچ

در فصل گذشته این مسابقات تیم دانشگاه آزاد توانست با 36 امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کند. پیغام نور ایذه با 30 امتیاز نایب قهرمان شد و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با 24 امتیاز به مقام سومی رسید.

در فصل جدید این رقابت ها 4 تیم به تعداد تیم های حاضر در فصل گذشته افزوده گردیده است تا لیگ 7 تیمی در فصل جدید با 11 تیم پیگیری گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 آذر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 106

به "آغاز لیگ برتر ووشوی بانوان از 5 مهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز لیگ برتر ووشوی بانوان از 5 مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید