شکایت دولت وفاق ملی لیبی از امارات و دیگر حامیان حفتر

به گزارش مجله سفرنامه دبی، شورای عالی دولت وفاق ملی لیبی از این دولت خواست کشورهایی را که از متجاوز در جنگ طرابلس حمایت می نمایند از جمله امارات در دادگاه های داخلی و بین المللی تحت پیگرد قانونی قرار دهد.

شکایت دولت وفاق ملی لیبی از امارات و دیگر حامیان حفتر

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری اخبار 24 لیبی، شورای عالی دولت وفاق ملی لیبی در سرانجام نشست خود از این دولت خواست، کشورهایی که از نیروهای متجاوز (وابسته به ژنرال خلیفه حفتر) در جنگ طرابلس به صورت مستقیم حمایت می نمایند از جمله امارات را مورد تحریم قرار داده و علیه آنها در دادگاه های داخلی و بین المللی شکایت کند و دولت های مزبور را تحت پیگرد حقوقی قرار دهد.

دفتر اطلاع رسانی شورای عالی دولت وفاق ملی در صحفه خود در شبکه مجازی فیسبوک نوشت: دولت وفاق ملی مکلف شد تا تمام امکانات خود را برای شکست دشمن به کار گیرد و کسانی که به وظایف ملی خود در برابر دشمن پایبند نیستند، مورد مجازات قرار دهد.

شورای عالی دولت وفاق ملی از هر گونه طراحی که به سرانجام دادن به جنگ طرابلس منجر گردد، استقبال و اعلام نمود: برون رفت کشور از بحران داخلی موجب می گردد تا لیبیایی ها به یک دیدگاه مشترک دست پیدا نمایند و بر اساس آن، دولت و قانون ملی را بر سراسر کشور حاکم نمایند.

دولت وفاق ملی لیبی بارها در مورد حملات نیروهای حفتر به مناطق غیر نظامی و تاسیسات شهری و دولتی به شورای امنیت شکایت نموده اما این شورا هیچ اقدامی برای جلوگیری کردن از این حملات انجام نداده است.

نیروهای وابسته به ژنرال حفتر به بهانه سرکوب گروه های تروریستی فروردین گذشته به طرابلس حمله کردند که در اثر آن، صدها غیرنظامی جان خود را از دست دادند و هزاران نفر مجروح و آواره شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 698

به "شکایت دولت وفاق ملی لیبی از امارات و دیگر حامیان حفتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت دولت وفاق ملی لیبی از امارات و دیگر حامیان حفتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید