عاملی به دبیر ستاد فرهنگ شورای عالی انقلاب فرهنگی تسلیت گفت

به گزارش مجله سفرنامه دبی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی درگذشت پدر و مادر دبیر و معاون نظارت و برنامه ریزی ستاد فرهنگ شورای عالی انقلاب فرهنگی که در سانحه بازگشت از سفر اربعین حسینی (ع) به دیار باقی شتافتند را تسلیت گفت.

عاملی به دبیر ستاد فرهنگ شورای عالی انقلاب فرهنگی تسلیت گفت

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی درگذشت پدر و مادر آقاسی، دبیر و معاون نظارت و برنامه ریزی ستاد فرهنگ شورای عالی انقلاب فرهنگی که در سانحه بازگشت از سفر اربعین حسینی (ع) به دیار باقی شتافتند را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: ضایعه درگذشت پدر و مادر عزیز جنابعالی که در راه بازگشت از سفر معنوی اربعین حسینی دچار سانحه شدند را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض می کنم.

ایشان که پس از شرکت در کنگره عظیم اربعین و زیارت عتبات عالیات به دیار معبود شتافتند، بی شک قرین رحمت واسعه الهی و متنعم به هم جواری با اهل بیت عصمت و طهارت خواهند بود.

آن عزیزان که عمر خود را وقف عشق عمیق و خالصانه به آستان پاک ائمه اطهار خاصه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) کردند، جان خود را نیز در این راه مقدس نثار ایشان کردند و ان شاءلله در بهشت برین مهمان سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدلله الحسین (ع) و شهدای کربلا هستند.

قاعده هستی و دنیای فانی بر آمدن، اندکی ماندن و سپس کوچ به سوی معبود است و خوشا به حال آنانکه به تعبیر امام صادق (ع) کسی که در راه زیارت حضرت اباعبدلله الحسین (ع) از دنیا بروند و از جمله پاداشی که به او عطا می گردد این است که فرشتگان رحمت به تشییع جنازه او می آیند، حنوط و لباسش را از بهشت می آورند، بر پیکر او نماز می گزارند، بر او کفنی از بهشت می پوشانند، فرشی از گل و ریحان برایش می گسترانند، تنگنای قبر او از چهار طرف (از پایین پا و بالای سر و چپ و راست) بر او وسیع می گردد، از درون قبرش دری به سوی بهشت بازمی گردد، و بوی عطر دل انگیز بهشتی فضای قبر او را پر می سازد، او در این شرایط روحانی و معنوی هست تا وقتی که قیامت فرا می رسد. (بحارالانوار، ج. 98، ص. 78)

دوباره این ضایعه را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت گفته و علو درجات الهی و غفران و رحمت واسعه را برای آن عزیزان خواستارم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 652

به "عاملی به دبیر ستاد فرهنگ شورای عالی انقلاب فرهنگی تسلیت گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عاملی به دبیر ستاد فرهنگ شورای عالی انقلاب فرهنگی تسلیت گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید