عباسی: با رفتار یک نماینده کل مجلس را زیر سوال نبریم

به گزارش مجله سفرنامه دبی، یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید با رفتار یک نماینده کل مجلس را زیر سوال برد، در عین حال گفت که مجلس درباره حواشی مربوط به نماینده سراوان به صورت یک جانبه و یک طرفه تصمیم گیری نمی کند.

عباسی: با رفتار یک نماینده کل مجلس را زیر سوال نبریم

اسدالله عباسی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: چرا اینطور وانمود شده که مجلس از آقای درازهی حمایت می نماید و حق و حقوق آن شهروند و کارمند را در نظر نگرفته است؟ اتفاقاً در جلسه ای که با حضور آقای پزشکیان برگزار گردید همه جوانب مربوط به این اتفاق آنالیز شد؛ اینکه آقای درازهی در چه ساعتی به آن اداره رفته، با چه ماشینی رفته، راننده چه کسی بوده و برخورد اولیه چگونه بوده است؟ بخشی از این موضوع به رفتار روابط عمومی سازمانها و ادارات و تکریم ارباب رجوع برمی گردد؛ چه مراجعه کننده نماینده باشد یا یک فرد معمولی، به هر حال این برخورد باید برخورد درستی باشد.

وی افزود: ممکن است نماینده در طول 4 سال چنین حاشیه ای داشته باشد اما این دلیل نمی گردد کل مجلس را زیر سوال ببریم. البته ما همه جوانب را آنالیز کردیم و هنوز هم در حال پیگیری این موضوع هستیم.

عباسی با بیان اینکه قطعاً مجلس در این باره احساسی برخورد نخواهد کرد، گفت: مجلس در این باره تصمیم عادلانه و قانونی خواهد گرفت، وقتی وجاهت قانونی پیدا کرد آن را اعلام خواهیم کرد، قطعاً هیئت رئیسه مجلس به صورت یکجانبه و یک طرفه در این باره تصمیم گیری نمی نماید. ممکن است در جلسه غیر رسمی مجلس مسائلی مطرح شده باشد ولی اینها تنها اظهار نظر بوده و هنوز تصمیم گیری نشده است.

این عضو هیات رئیسه مجلس اعلام کرد: این طور نیست که ما به صورت یکطرفه از رفتار یک نفر حمایت کنیم؛ چه او نماینده باشد و چه یک مدیر اجرایی. در مورد بخشی که همکار ما اشتباه نموده ایشان باید عذرخواهی کند و در آن جایی که پرسنل سازمان کوتاهی کردند باید با آنها برخورد گردد. ما تفاوتی بین این دو قائل نیستیم و تلاشمان این است که به صورت عادلانه در این باره تصمیم گیری کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 205

به "عباسی: با رفتار یک نماینده کل مجلس را زیر سوال نبریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباسی: با رفتار یک نماینده کل مجلس را زیر سوال نبریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید