غول های فناوری حامی طوفان زدگان فلوریدا می شوند ، از اهدای یاری مادی تا سیستم یاری رسانی رایگان

به گزارش مجله سفرنامه دبی، شرکت های اپل و گوگل اعلام کردند که به طوفان زدگان آمریکایی که در برابر طوفان مایکل خسارات شدید را متحمل شدند یاری های نقدی اهدا می نمایند.

غول های فناوری حامی طوفان زدگان فلوریدا می شوند ، از اهدای یاری مادی تا سیستم یاری رسانی رایگان

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از سی نت،این دو شرکت قصد دارند به افرادی که در فلوریدا متحمل خساراتی شدند یاری نمایند تا خانه و محل کسب خود را بازسازی نمایند.

طوفان مایکل در روز چهارشنبه در فلوریدا فرود آمد و خسارت شدیدی ایجاد کرد. گرچه به نظر می رسد با ارزش ترین شرکت های فناوری در جهان برای یاری به قربانیان داوطلبند.

ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل، گفت که این شرکت یک میلیون دلار برای بازسازی خسارات طوفان مایکل اهدا خواهد نمود. علاوه بر این، گوگل هشدارهای SOS را برای افرادی که در مناطق آسیب دیده زندگی می نمایند، فعال نموده است.

این روزها،فصل طوفان های سخت برای جنوب شرقی آمریکا بوده است.جالب است که هشتگ های این طوفان ها نیز در شبکه های اجتماعی داغ است

مدیر عامل شرکت اپل، تیم کوک نیز توییت کرد که اپل برای یاری به برطرف خسارات طوفان مایکل آماده است. وی در توییت خود نوشت: اپل در کنار دوستان و هموطنان خود در شهرهای حاشیه خلیج ایستاده است و برای بهبود و تلاشهای امدادی یاری هایی اهدا خواهد شد.

کوک در ساحل فلوریدا بزرگ شده و می گوید که این منطقه در قلب او صندلی خاصی دارد. این نخستین بار نیست که اپل به طوفان زدگان یاری می نماید. طی ماه گذشته اپل یک میلیون دلار برای یاری به طوفان زدگان فلورانس تدیم صلیب سرخ کرد.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 136

به "غول های فناوری حامی طوفان زدگان فلوریدا می شوند ، از اهدای یاری مادی تا سیستم یاری رسانی رایگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غول های فناوری حامی طوفان زدگان فلوریدا می شوند ، از اهدای یاری مادی تا سیستم یاری رسانی رایگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید