فارس من، اولویت بازپرداخت وام های دانشجویی تعیین شد، تعویق 3 ماهه اقساط وام ها

به گزارش مجله سفرنامه دبی، معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان با اشاره به تعویق 3 ماهه بازپرداخت اقساط وام های دانشجویی گفت: بازپرداخت وام ها از دانشجویان شاغل شروع می گردد.

فارس من، اولویت بازپرداخت وام های دانشجویی تعیین شد، تعویق 3 ماهه اقساط وام ها

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، بعضی کاربران فارس با ثبت سوژه در سامانه فارس من با عنوان تخفیف و تقسیط شهریه دانشجویان به علت کرونا خواهان تعلیق دریافت اقساط وام دانشجویی شده اند.

در پیگیری این مطالبه، الیاس منیری معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، اظهارداشت: اقساط همه وام ها 3 ماه به تعویق افتاده است و در واقع اقساط برای ماه های اسفند، فروردین و اریبهشت به تعویق افتاده است.

اولویت بازپرداخت وام های دانشجویی

وی درباره اینکه آیا تصمیم جدیدی درباره تمدید تعویق وام ها گرفته شده، گفت: هر زمان که بخواهیم برای دریافت اقساط اقدام کنیم اولویت ما دریافت اقساط از شاغلین است و بازپرداخت ها را از افراد شاغل شروع خواهیم کرد که اطلاع داریم برای مثال شاغل در دستگاه دولتی هستند یا به هر نوع حقوق و مزایایی دریافت می نمایند.

منیری تاکید نمود: مبالغ اقساط وام های دانشجویی زیاد نیست و از حدود 10 هزار تومان شروع می گردد.

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: دانشجویان باید توجه داشته باشند که به هر حال وام ها باید بازپرداخت شوند تا صندوق بتواند به دانشجویان دیگر هم وام پرداخت کند و منبع اصلی درآمد صندوق همین وام های در گردش است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1142

به "فارس من، اولویت بازپرداخت وام های دانشجویی تعیین شد، تعویق 3 ماهه اقساط وام ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، اولویت بازپرداخت وام های دانشجویی تعیین شد، تعویق 3 ماهه اقساط وام ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید